Όποιος είναι άστεγος από blog και θέλει να το βγάλει από μέσα του που λέμε, να μου στείλει το κείμενό του στο email μου και θα το αναρτήσω άμεσα!!!

Aντε μπες και πάμε!

Σάββατο 21 Δεκεμβρίου 2013

Aν!





Αυτή η λέξη πόσα παιχνίδια του μυαλού μπορεί να ξεκινήσει!
Είναι περίεργο, μια τόση δα λεξούλα, αν μπει μέσα σου και φωλιάσει στο μυαλό σου μπορεί να σε τελειώσει!!


Αν, αν!
Αν δεν γεννιόμουν!
Αν δεν διάλεγα αυτό τον δρόμο!
Αν είχα καθυστερήσει λίγο!
Αν έδινα εκείνο το φιλί!
Αν δεν έτρεχα τόσο!
Αν με κοιτούσες λίγο!
Αν με αγαπούσες λίγο!
Αν έκανα περισσότερα!
Αν ζούσα περισσότερο!
Αν δεν σε είχα γνωρίσει!
Σε πόσες ερωτήσεις μπορεί να μπει μπροστά αυτό το ΑΝ;
Αν ξεκινήσει δεν σταματάει ποτέ;

Αν νεύρα και καρδιά μπορείς
Και σπλάχνα και μυαλό και όλα να τα σφίξεις
να σε δουλέψουν ξαναρχής,
κι ας είναι από πολύ καιρό σωσμένα
και να κρατιέσαι πάντα ορθός,
όταν δεν σου ‘χει τίποτα απομείνει
παρά μόνο η θέληση,
κράζοντας σ΄όλα αυτά:
«ΒΑΣΤΑΤΕ»

Αυτό το ποίημα του Κίπλνγκ με έχει βοηθήσει σε δύσκολες φάσεις της ζωής μου, ελπίζω να βοηθήσει κι άλλους.
Μην αφήσουμε μια τόση δα λεξούλα να μας καταπιεί!

ΒΑΣΤΑΤΕ!!



35 σχόλια:




  1. Ωραία παρότρυνση-
    Και ωραίο πνεύμα εν όψει των εορταστικών ημερών..
    Φιλί και καληνύχτες!





    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Aν....δεν έκανα εκείνο το "κλικ", δεν θα γνώριζα την ευαίσθητη ψυχούλα σου....
    Να ΄σαι καλά...
    Καληνύχτα...
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν.. δεν έκανες αυτό το κλικ τι θα είχα χάσει Αννιώ μου!
      Σε ευχαριστώ μέσα απο την καρδιά μου!
      Την καληνύχτα μου!!

      Διαγραφή
  3. Στ΄αλήθεια πόσα μυστικά μπορεί να κρύβει μέσα του ένα άπλο Αν.
    Αν δες είχες περάσει από το μπλογκ της φίλης μου Αστοριανής να γράψεις δυό καλά λόγια για το βιβλίο μου τώρα δεν θα είμουν εδώ.
    Θα χαρώ αν το προμηθευτείς και έχω τη γνώμη σου,
    Καλές και όμορφες γιορτές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πάρα πολύ που γνώρισα την Αστοριανή και μέσα απο εκείνη ένα καλό βιβλίο και εσένα.
      Θα το διαβάσω όπωσδήποτε και είμαι σίγουρη ότι θα μου αρέσει!
      Καλά να περάσεις στις γιορτές και θα ξαναμιλήσουμε!
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
    2. Αν θέλεις στείλε μου στο email μου που φαίνεται παρακάτω πως μπορώ να το αποκτήσω!
      Σε ευχαριστώ πολύ.

      Διαγραφή
    3. Δεν βρήκα κανένα ε/μαιλ.
      Μπορείς να γράψεις στον εκδοτικό οίκο. apchios@otenet.gr
      Τηλέφωνο 2271041287
      Περισσότερα αν θέλεις γράψε μου στο denniskontarinis@yahoo.com
      Θα χαρώ να έχω νέα σου.

      Διαγραφή
    4. Το email μου φαίνεται στο τελος της σελίδας αλλά με κάλυψες σε ευχαριστώ!!

      Διαγραφή
  4. "Αν ήταν όλα...αλλιώς" Αλκυόνη Παπαδάκη.
    Καλημέρα Ελενάκι μου και πολλά φιλιά! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καταπληκτικό πετροκόριτσο και πολύ δυνατό.
      Πολλά πολλά πολλά φιλιά.

      Διαγραφή
  5. Έλενά μου
    αχ αυτά τα ΑΝ !
    αν αν αν αν.....
    όχι κανένα αν στην ζωή μας... ότι έγινε έγινε...
    ότι δρόμο πήραμε πήραμε και δεν αλλάζει!
    ας πάνε σε καλό τους... ούτε να τα σκέφτομαι
    δεν θέλω ...

    Τα φιλιά μου κοριτσάκι μου γλυκό
    και καλή Κυριακή να περάσεις :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να πάνε στο καλό Λεβίνα μου τα αν γιατί πολύ μας παιδεύουν μερικές φορές.
      Οτι γίνει ας γίνει.
      Τα φιλιά μου καλή Κυριακή να περάσεις.

      Διαγραφή
  6. πολύ ενδιαφέρον το σημερινό σου θέμα Ελενα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Φτάνει να το δεις ανάποδα... ως "ΝΑ".
    Να δεις που όλα αλαφραίνουν.

    ΝΑ περάσεις Καλά Χριστούγεννα Ελενάκι μου και ΝΑ ζήσετε μικρές-μαγικές στιγμές με όλους τους αγαπημένους σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαράκι μου σε φιλώ και ΝΑ ΓΡΑΦΕΙΣ!!
      Πολλά φιλιά να περάσεις τέλεια στις γιορτές!

      Διαγραφή
  8. Ποτέ δεν αν-αρωτιέμαι Ελενάκι μου! Ό,τι έγινε έγινε και για κάποιο λόγο έγινε!
    Προχωρώ μπροστά όσο μπορώ !
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kαι πολύ καλά κάνεις Αριστάκι αλλά καμιά φορά μπαίνει το σκουληκάκι στο μυαλό!!
      Τα φιλιά μου!!

      Διαγραφή
  9. Με πρόλαβε η Πέτρα...αν ήταν όλα αλλιώς....κι αν ήταν θα ήταν καλά?
    Πάντως έχει τεράστια δύναμη αυτή η μικρή λεξούλα!
    Φιλιά πολλά και να περάσεις υπέροχα Χριστούγεννα με υγεία και γαλήνη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εχει μια δύναμη απίστευτη αστα Μαράκι!
      Και εσύ να περάσεις πολύ καλά και να δώσεις και ένα φιλί στον Ρίκι!!!
      Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  10. Αν! Υπέροχο τραγούδι κι οι συλλογισμοί σου απίθανοι!
    Χρόνια Πολλά, Καλές Γιορτές με Υγεία, γλυκιά μου Έλενα!
    Εύχομαι τα καλύτερα για Σένα και την οικογένεια σου κι ότι δεν πρόλαβε το -13 να το επισπεύσει το 2014! Φιλιά πολλά με ζεστή αγκαλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Κατερίνι μου!
      Να είσαι και εσύ πάντα ευτυχισμένη με την οικογένειά σου, καλά να περάσεις, πολλά πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  11. Το ‘Αν’ του Κίπλινγκ απλά αγαπημένο.
    Εδώ οι διαφορετικές μεταφράσεις-εκδοχές του.
    Μη χολοσκάς με τα ‘αν’. Δες το ως νομοτέλεια, κάποιος λόγος θα υπάρχει για να γίνει κάτι και να μη γίνει κάτι άλλο.
    Καλές γιορτές να έχετε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eχεις δίκιο Πέτρο, κάποιος λόγος υπάρχει πάντα!
      Καλές γιορτές να περάσεις τέλεια και να βαστάμε γερά!!
      Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  12. Αν.. μισητή λέξη θα έλεγα..
    Πολύ ενδιαφέρον το θέμα σου!
    Καλά Χριστούγεννα και φιλιά πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά Χριστολύγεννα Γιώτα μου καλά να περάσεις και να γίνουν όλα σου τα όνειρα πραγματικότητα!
      Πολλά φιλιά!!

      Διαγραφή
  13. Το τραγούδι είναι από τα αγαπημένα μου, γιατί έχει έναν στίχο που τον έχω ζήσει..
    Έχεις διαβάσει της Αλκυόνης Παπαδάκη το Αν ήταν όλα αλλιώς;

    http://positive-thinking-greece.blogspot.gr/2013/08/blog-post_12.html

    Κατά την γνώμη μου, τα "αν" είναι χάσιμο χρόνου, δεν ωφελούν πουθενά!
    Αχ, Βαστάτε τι δυνατή λέξη!! Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι το έχω διαβάσει Κατερίναι μου που δυνατό βιβλίο.
      Οντως δεν ωφελεί το "αν" αλλά καμιά φορά σε τρώει.
      Καλά να περάσεις στις γιορτές και να είσαι πάντα ευτυχισμένη!1
      Πάντα!
      Τα φιλιά μου και την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  14. Αν....και αλλάζοντας μόνο τη σειρά γίνεται Να..
    μου άρεσε πολύ η παρότρυνση που έκρυβε η ανάρτηση σου,και το ποίημα!
    θα το κρατήσω σίγουρα!
    καλό ξημέρωμα γλυκιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου έχεις δίκιο αυτό μου είπε και το Μαράκι πιο πάνω το αν γίνεται να και αμέσως γίνεται θετικό!!
      Να περάσεις τέλεια αυτές τις μέρες και να είσαι πάντα ευτυχισμένη!
      Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  15. Αυτά τα "αν"... θα μείνουν για πάντα αναπάντητα.
    Στην σκέψη "αν δε γινόταν αυτό", η πιο πιθανή εκδοχή είναι ότι "θα γινόταν αργότερα" ή "κάπως έτσι θα γινόταν"
    Αφού, η μοίρα του ανθρώπου είναι αδυσώπητα δεμένη με την προσωπικότητά του.
    Και δεν είναι όλα τα "αν" ίδια. Υπάρχουν τα κοντινά στην πραγματικότητα "αν" για τους πιο ρεαλιστές (πχ αν είχα γράψει καλύτερα στις εξετάσεις) αλλά και τα ανόητα, ουτοπικά "αν" (αν ήμουν γιος του Μπιλ Γκέιτς) για τους πολύ φευγάτους...

    Καλές γιορτές σ' όλους σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μήπως πρέπει να πάμε λίγο κόντρα στις προσωπικότητές μας για να δούμε άσπρη μέρα sparrow, αναρωτιέμαι.
      Δεν ξέρω αν είναι εφικτό να πας κόντρα στον εαυτό σου αλλά ίσως και να είναι!
      Την καλησπέρα μου, Χρόνια πολλά σε σένα και την οικογένειά σου καλά να περάσετε αυτές τις μέρες!

      Διαγραφή