Όποιος είναι άστεγος από blog και θέλει να το βγάλει από μέσα του που λέμε, να μου στείλει το κείμενό του στο email μου και θα το αναρτήσω άμεσα!!!

Aντε μπες και πάμε!

Σάββατο 28 Δεκεμβρίου 2013

Σε δύο ώρες ξημερώνει η Κυριακή!

Ξέρω, σε δύο ώρες ξημερώνει η Κυριακή και όχι σε πέντε,
αλλά για μένα είναι ξεχωριστό 
και επειδή το έχω συνέχεια στο μυαλό μου τον τελευταίο καιρό, 
ήθελα να το μοιραστώ μαζί σας!

                                    Καλή Κυριακή να έχετε!
                                        Έχει και παρακάτω!


26 σχόλια:

  1. Καλή Κυριακή Έλενα
    ωραίο τραγούδι και μαγική φωνή..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kαλή Κυριακή Στρατή μου!
      Και εμένα μου αρέσει πολύ αυτό το τραγούδι και τι να πω πια για την Χαρούλα!
      Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  2. καλημερα!
    Καλη Κυριακη!
    ξημερωσε ια!
    χιχιχι
    ολυ ομορφο τραγουδι φιλη μου!
    το αγαω ιδιαιτερα!
    φιλακια ολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Κική μου!
      Και μένα μου αρέσει πολύ!
      Καλά να περάσεις!

      Διαγραφή
  3. πόσο καιρό είχα να το ακούσω....
    σε ευχαριστώ που μου το θύμησες...υπέροχο!
    όμορφη Κυριακή Ελενάκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Όμορφο τραγούδι.
    Καλή χρονιά να έχεις.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά και σε σένα κορίτσι μου καλά να περάσεις!
      Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  5. Καλή σου και όμορφη Κυριακή εύχοαμαι. καλή μου Έλενα Λ.
    Καλή σου χρονιά με υγεία, ευτυχία και χαρά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ντένη μου και εσύ καλά να περάσεις σήμερα!
      Εύχομαι το 2014 να πραγματοποιήσει όλα σου τα όνειρα!
      Την καλησπέρα μου!

      Διαγραφή
  6. Ο Μάνος λατρεμένος και πάντα θα τον έχουμε στην καρδιά μας!
    Αγαπημένο τραγούδι Ελενάκι μου!
    Εύχομαι το ξημέρωμα του νέου χρόνου, να φέρει ανθρωπιά & δικαιοσύνη στον κόσμο!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Aπό το στόμα σου και στου Θεού το αυτί Μαράκι μου!
      Σου εύχομαι τα καλύτερα για την νέα χρονιά υγεία και ευτυχία για σένα και την οικογένειά σου!
      Φιλιά πολλά!!!

      Διαγραφή
  7. Λατρεμένο Ελενάκι μου! Κι είχα καιρό να το ακούσω!
    Εύχομαι να είχες όμορφη Κυριακή!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Αριστάκι μου και εσύ καλή εβδομάδα να έχεις!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  8. Eλενα ωραιο παλιο τραγουδι!!1καλο βραδυ Κυριακης πια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ κορίτσι σου έυχομαι καλή εβδομάδα και εγώ και καλή χρονιά!
      Πάντα υγεία και ευτυχία στην ζωή σου!
      Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  9. Επειδή άργησα να περάσω , ταιριάζει να γράψω αυτό, σε δυο μέρες ξημερώνει νέος χρόνος :)
    καλή χρονιά με υγεία και αγάπη και ότι επιθυμείς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά και σε σένα Δελφινάκι μου!
      Υγεία ευτυχία και να γίνουν όλα τα όνειρά σου πραγματικότητα!
      Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  10. Γλυκιά μου Έλενα, πάντα σκορπάς μια νότα αισιοδοξίας με απρόσμενο τρόπο που σε κάνει ξεχωριστή! Επειδή άργησα λόγω του "κλέφτη" χρόνου και σε λίγο φεύγει το -13 θέλω να Σου ευχηθώ γλυκιά μου Χρόνια Πολλά, ένα Όμορφο, Ελπιδοφόρο, Γόνιμο κι Ευτυχισμένο 2014!
    Φιλάκια πολλά με ζεστή αγκαλιά!:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλάκια πολλά Κατερίνι μου να είσαι καλά και σου εύχομαι να σου φέρει ο καινούριος χρόνος ότι επιθυμείς!
      Πολλά πολλά πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  11. Λατρεύω Αλεξίου από πολύ μικρή.. Αυτό το τραγούδι είναι πολύ συγκινητικό!!
    Καλή χρονιά να έχεις Έλενά μου με υγεία!! Καλώς να υποδεχτούμε το νέο έτος!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kαλή χρονιά Κατερίνα μου να είσαι γερή και ευτυχισμένη και να γίνουν όλα σου τα όνειρα πραγματικότητα!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  12. ΣΕ ΠΕΝΤΕ ΩΡΕΣ ΞΗΜΕΡΩΝΕΙ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΥΠΟΔΟΥΛΩΣΗΣ...
    ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΚΙΟ! ΑΧΑΧΑ! (Δεν είναι καθόλου για γέλια, αλλά λέμε καμιά μ.... να περάσει η προηγούμενη χρονιά!)

    Καλή πρωτοχρονιά και καλή χρονιά κουτσούνα μου! Φιλιά γλυκά και καλά να περάσεις με την οικογένεια σου! :) Τα λέμε του χρόνου!! Άι λάβιου μπέιμπι! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή