Όποιος είναι άστεγος από blog και θέλει να το βγάλει από μέσα του που λέμε, να μου στείλει το κείμενό του στο email μου και θα το αναρτήσω άμεσα!!!

Aντε μπες και πάμε!

Τρίτη 24 Δεκεμβρίου 2013

Kαλά Χριστούγεννα σε όλους!!

Σήμερα θα σας πω Χρόνια πολλά όπως θα το έκανε η κόρη μου!
Μήπως τα παιδιά ξέρουν καλύτερα από εμάς το νόημα της ζωής.
Ίσως θα έπρεπε να τα ακούμε περισσότερο!
Χρόνια πολλά λοιπόν σε όλους,
Καλά Χριστούγεννα, 
και εύχομαι κάθε χρόνο 
να περνάτε τα καλύτερα Χριστούγεννα της ζωής σας!




Καλά Χριστούγεννα!!




Πολλά φιλιά σε όλους!



Ας βγάλουμε όσο μπορούμε τα δυσάρεστα από το μυαλό μας,
έστω και για μια μέρα, νομίζω το οφείλουμε στον εαυτό μας!!





Καλά να περάσετε όλοι!!
Τις καλύτερες ευχές μου σε όλους σας. 

Και βαστάτε γερά, δεν τελειώνει ποτέ εδώ έχει και παρακάτω!



28 σχόλια:

  1. Χρόνια πολλά σε όλους και ευτυχισμένα, γεμάτα υγίεια και ευτυχία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ...πολύ όμορφη η ανάρτηση σου , λόγια και εικόνες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Δελφινάκι μου!
      Χρόνια πολλά να περάσεις τέλεια!

      Διαγραφή
  3. Καλά Χριστούγεννα ΄Ελενα!!
    Εύχομαι ανταμώματα με υγεία, χαρές και γέλια!!
    Να περάσετε όμορφα...
    Πολλά φιλιά...♥
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εσείς να περάσετε καταπληκτικά τέλεια ουάου!!
      Τα φιλιά μου χρόνια πολλά!

      Διαγραφή
  4. Απαντήσεις
    1. Καλά Χριστούγεννα Μαράκι μου!
      Να περάσετε τέλεια αύριο!
      Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  5. Ειδικά η τελευταία είναι ένα όνειρο!!!!
    Ρε συ, κάτι ξέρει η κοράκλα!!!!!
    Τα φιλιά μου γλυκιά Ελενάρα και...καλά Χριστούγεννα μάνα μου!
    Κοινώς.....μέρι κρίστμας μάι μάδερ!!!!!! Αχαχα!!! Μπάαααααααιιιιιι!!!!! :)))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ααα!!! Ωστε τώρα μου έγινες και εσύ ίνγκλις γκερλ!
      Λοτ οφ κίσες μαι λαβ!
      Χαχα!
      Ρε συ κάτι παραπάνω ξέρουν όλα τα παιδιά, μάλλον εμείς δεν την παλεύουμε και τόσο!
      Να περάσεις τέλεια αύριο!
      Εγώ προσωπικά θα τσακίσω τα καλούδια της μαμάς μου, γιου νόου χοιρινό στο φούρνο, κοτόπουλο και όχι γαλοπούλα γεμιστό και διάφορα άλλα!!
      Ωχ μάνα μου τι έχει να γίνει!
      Ελπίζω να μην ακούει η Αριστέα θα φάω ξύλο!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  6. Καλά Χριστούγεννα Έλενά μου,
    μακάρι όλα να ήταν τόσο όμορφα όπως στον κόσμο των παιδιών... μακάρι !

    Σε φιλώ
    να περάσεις καλά με την οικογένειά σου και
    του χρόνου όλα να είναι πολύ πολύ καλύτερα
    για όλους μας....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λεβινάκι μου γλυκό σε ευχαριστώ πάρα πολύ!
      Να περάσεις τέλεια και εύχομαι να σου φέρει ο καινούριος χρόνος ότι έχεςι ονειρευτεί!
      Πολλά πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  7. Μερρυ κκρισμας..ενχχαρρυ νιου γγυαρ..Που λενε και στο..χωριο μου...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωχ Μαχαίρη κόλλησες και εσύ που λεει και η Πέτρα την αγγλικής ανευ διδασκάλου;
      Χαχα!
      Χάπι νιου γίαρ και σε σένα και αι γουίς γιου δε μπεστ!
      Τα φιλιά μου καλά να περάσεις!

      Διαγραφή
  8. Καλά Χριστούγεννα Έλενα με υγεία
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά Χριστούγεννα και σε σένα Μαρία Ελενα καλά να περάσεις πολλά φιλιά!
      Υγεία και ευτυχία!

      Διαγραφή
  9. ♪Γουί γουις γιου α μέρι κρίστμας εντ ε χαπι νιου γιαρ♫
    Βλέπω κάνεις προόδους με τα αγγλικά που σου έμαθα.
    Δεν χρειάζεται να με ευχαριστείς γι’ αυτό.
    Θενκς γκοντ χου κριέιτς μι.

    Και μην ακούς τους άλλους.
    Όπως είχε πει και ο σοφός Ν. Ρίζος:
    όποιος πει κακό για μας
    να του βγει το μάτι σα λουκουμάς

    Χρόνια Πολλά σε όλες και όλους.
    Υγεία, ευτυχία, αγάπη και δουλειά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εχω γίνει καταπληκτική μαθήτρια δεν μπορείς να πεις Πέτρο!
      Εχω μυαλό εγώ ντου ντου, ντου ντου!!
      Χρόνια πολλά καλά να περάσεις μς την οικογένεια σου και ευτυχία ευτυχία ευτυχία!
      Και εννοείται να του βγει το μάτι σα λουκουμάς!
      Λαικ ε ντονατ!
      Χαχα!
      Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  10. Χρόνια Πολλά και καλά!
    Μακάρι να'ταν όλες οι μέρες γιορτινές!
    Καλό φαγητό,αγαπημένοι φίλοι και γνωστοί γύρω μας
    και το αίσθημα ευτυχίας τουλάχιστον αυτές τις ώρες
    που ξεχνάμε τα πάντα και βάζουμε το πιο λαμπρό
    χαμόγελο!
    Και του χρόνου καλή μου
    να χαίρεσαι την οικογένειά σου!

    Φιλάκια γιορτινά
    πολλά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ θαλασσινό μου κορίτσι!
      Απο φαγητό άστα έχω σκάσει κάθομαι παρέα με μια σουρωτή τώρα!
      Χαχα!
      Σου εύχομαι τα καλύτερα, να βαστάμε γερά όλοι και εύχομαι το 2014 να μην μας ξετινάξει, αρκετά τραβήξαμε το 2013, φτάνει!
      Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  11. Χρόνια πολλά με υγεία, χαρά κι αγάπη!!!
    Ας γίνουμε παιδιά για να νιώσουμε όλη τη χαρά!!
    Φιλιά πολλά και να περνάς όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Xρόνια πολλά Μαράκι μου!
      Να γίνουμε λίγο παιδιά μπας και δούμε άσπρη μέρα επιτέλους!
      Τα φιλιά μου να περάσεις τέλεια αυτές τις μέρες!!!

      Διαγραφή
  12. Τι τρυφερό τρόπο βρήκες για να μας ευχηθείς!
    Σε ευχαριστούμε γλυκό μας κορίτσι!
    Μέρι κρίστμας λοιπόν!
    Με αγάπη και χαρές!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ γλύκα, να εισαι πάντα καλά, ευτυχισμένη και γεμάτη ζωντάνια πάντα!
      Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  13. Χρόνια πολλά! Καλά Χριστούγεννα γεμάτα αγάπη, ζεστασιά, χαμόγελα!
    φιλάκια:**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Xρόνια πολλά και σε σένα Γιωτούλι μου!
      Καλά να περάσεις και εύχομαι πάντα ευτυχία στην ζωή σου!
      Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  14. Μου άρεσε πολύ ο τρόπος που έκλεισες!!!
    Χρόνια πολλά γλυκιά μου...
    πάντα χαμόγελα εύχομαι!!
    φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και σε σένα χρόνια πολλά Νικολέτα μου!
      Να περάσεις τέλεια αυτές τις μέρες και να σου συμβαίνουν πάντα ωραία πράγματα, να είναι η ζωή σου γεμάτη ευχάριστες εκπλήξεις!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή