Όποιος είναι άστεγος από blog και θέλει να το βγάλει από μέσα του που λέμε, να μου στείλει το κείμενό του στο email μου και θα το αναρτήσω άμεσα!!!

Aντε μπες και πάμε!

Πέμπτη 10 Απριλίου 2014

Ιστορίες του καφενέ! STOP!!



-Κε Μιχάλη μου μου μου δίνετε μια πορτοκαλάδα;;
-Τι έπαθες αγόρι μου και είσαι λαχανιασμένος;
-Τίποτα έτρεχα λίγο για να προλάβω ένα φίλο μου.
-Κάτσε παιδί μου να ξεκουραστείς. Πιες την πορτοκαλάδα σου και κάτσε εκεί λίγο δίπλα στο παράθυρο!
-Ευχαριστώ πολύ Κε Μιχάλη.
-Τι έχεις αγόρι μου, τον τελευταίο καιρό έρχεσαι κάθε μέρα τρέχοντας εδώ, κάθεσαι φοβισμένος στο παράθυρο και φεύγεις αργά το απόγευμα.
Τίποτα κε Μιχάλη απλά έρχομαι για να προλάβω να πιω μια πορτοκαλάδα πριν πάω σπίτι να διαβάσω.
-Εντάξει παιδί μου πάντως αν χρειαστείς κάτι εγώ θα είμαι εδώ.
-Ευχαριστώ πολύ κε Μιχάλη, φεύγω τώρα πέρασε η ώρα.
-Καλό βράδυ Σωτήρη μου!
Πέρασαν οι μέρες και ο Σωτήρης δεν ξαναεμφανίστηκε.
Μια μέρα είδε την μητέρα του ο κος Μιχάλης και την πλησίασε να την ρωτήσει τι κάνει ο Σωτήρης.
-Ασε κε Μιχάλη μου, ο Σωτήρης είναι στο νοσοκομείο καταχτυπημένος σχεδόν σακατεμένος.
Του κυρ Μιχάλη του έπεσε το ποτήρι από το χέρι.
-Τι έπαθε το παιδί!
-Δεν ξέρω κε Μιχάλη μας φώναξε ένα βράδυ ένας γείτονας, τρέξαμε και βρήκαμε τον Σωτήρη κοντά στο σπίτι σε ημιλιπόθυμη κατάσταση μέσα στην μέση του δρόμου.
Τον πήγαμε γρήγορα στο νοσοκομείο, του κάναμε ένα σωρό εξετάσεις και οι γιατροί μας είπαν ότι κάποιοι τον ξυλοκόπησαν άγρια, χωρίς έλεος.
Μα γιατί κε Μιχάλη, τι μπορεί να ήθελαν από ένα παιδί, ούτε λεφτά είχε μαζί του, ούτε το κινητό του είχαν πάρει. Δεν μπορώ να καταλάβω!
-Ο Σωτήρης τι λέει;
-Ο Σωτήρης δεν λέει τίποτα κλαίει βουβά και δεν μιλάει σε κανέναν και έχει έναν απίστευτο φόβο όταν τον πλησιάζει κάποιος. Ποιος έκανε τέτοιο κακό στο παιδί μου κε Μιχάλη δεν μπορώ να καταλάβω!
Εγώ ήρθα να σε βρω γιατί ξέρω ότι τα απογεύματα ερχόταν εδώ και καθόταν μήπως ήξερες κάτι μήπως σου είχε πει κάτι.
-Όχι κα Ανθή δεν ξέρω κάτι, ερχόταν πράγματι εδώ, ήταν πάντα λαχανιασμένος και κοιτούσε έξω από το παράθυρο, αλλά δεν μου είχε πει κάτι.
Μπορώ να έρθω να τον δω;
-Ναι βέβαια θα του κάνει καλό πάντα σας συμπαθούσε.
-Ευχαριστώ πολύ, θα έρθω σήμερα κιόλας.
-Θα σας περιμένω.
Ο κος Μιχάλης πήρε ένα κουτί γλυκά και πήγε να δει τον Σωτήρη.
Μόλις μπήκε στο δωμάτιο τα έχασε.
Αντί να δει τον Σωτήρη που ήξερε, στην θέση του ήταν ένα κουβάρι τυλιγμένο με μια κουβέρτα χωρίς ούτε ένα ίχνος καθαρού δέρματος.
Ο πόνος και ο φόβος ξεχείλιζε από παντού, από τα μάτια, από το στόμα, από το σώμα, από παντού.
Τον πλησίασε και πήγε να του χαιδέψει τα μαλλιά.
Ο Σωτήρης ενστικτωδώς τραβήχτηκε και ο Κος Μιχάλης τράβηξε πίσω το χέρι του αμέσως.
-Τι έγινε παιδάκι μου ποιος το έκανε αυτό και γιατί, γιατί δεν μιλάς σε κανέναν να πεις τι έγινε, τι φοβάσε, κανείς δεν μπορεί να σε πειράξει τώρα.
Ο Σωτήρης τον κοίταγε και δεν μίλαγε μόνο έτρεχαν βουβά δάκρυα από τα μάτια του και έβρεχαν τις πληγές του.
-Πες μου αγόρι μου και σου υπόσχομαι ότι δεν θα πω σε κανένα τίποτα, οι συμμαθητές σου το έκαναν;
-Ο Σωτήρης πετάχτηκε επάνω σαν ελατήριο παρά τους πόνους που τρύπαγαν το κορμί του.
-Που το ξέρετε αυτό, ποιος σας το είπε, όχι ψέματα είναι δεν με πείραξε κανείς, κανείς, προσέχτε είναι επικίνδυνοι θα σας κάνουν κακό, πρέπει να φύγετε, φύγετε σας παρακαλώ!
Σας παρακαλώ φύγετε και αφήστε με μόνο μου.
-Ηρέμησε αγόρι μου, δεν θα πω τίποτα σε κανέναν, μην ανησυχείς, ηρέμησε όλα θα περάσουν, ηρέμησε.
Ο Σωτήρης ξάπλωσε στο κρεβάτι του και προσπάθησε να ηρεμήσει.
Ο κος Μιχάλης τον είδε να γίνεται πάλι ένα κουβάρι και να τρέχουν βουβά τα μάτια του δάκρυα.
Πόναγε, πόναγε παντού και ο κυρ Μιχάλης δεν μπορούσε να τον βλέπει να υποφέρει και να μην μπορεί να κάνει τίποτα.
Έπρεπε να κάνει κάτι!
Τον έδιωχνε με το στόμα, μα τα μάτια του ζήταγαν απεγνωσμένα βοήθεια.
Η ψυχή όλη είχε απλώσει το χέρι και το μυαλό τον κράταγε μακριά.
Έφυγε και δεν κοιμήθηκε όλο το βράδυ προσπαθώντας να βρει μια άκρη.
Δεν θα άφηνε να περάσει έτσι αυτό.
‘Ολη νύχτα περπατούσε πάνω κάτω ασταμάτητα, ώσπου ξαφνικά κοκάλωσε.
Θυμήθηκε την επόμενη μέρα από την τελευταία φορά που είχε έρθει ο Σωτήρης, κάποια παιδιά που πέρασαν έξω από το καφενείο και κοιτούσαν επίμονα μέσα.
Δεν του είχε κάνει εντύπωση τότε, αλλά τώρα κατάλαβε!
Τα θυμόταν αυτά τα παιδιά τα είχε ξαναδεί.
Ώστε έτσι λοιπόν, παιδιά το έκαναν.
Οι συμμαθητές του, οι υποτιθέμενοι φίλοι του!
Τώρα όλα θα έμπαιναν στην θέση τους.
Και για αυτά τα παιδιά και για τον Σωτήρη, όλα θα έμπαιναν στην θέση τους.
Τώρα είχε αναλάβει εκείνος!




Αυτή ήταν η δική μου ιστορία του καφενέ!
Δεν ήταν μια τυπική ιστορία σε έναν καφενέ και ίσως λίγο κουραστική, αλλά ήταν πέρα για πέρα αληθινή.
Αυτό που θέλω να πω είναι ότι πάντα πρέπει να μιλάμε και να προσπαθούμε να καταλαβαίνουμε τα σημάδια!
Το  bullying έχει πάρει τεράστιες διαστάσεις και έχει γίνει ένα τεράστιο πρόβλημα που πρέπει να το αντιμετωπίσουμε σαν κάτι πολύ σοβαρό.
Αν το παιδί σας αρνείται να πάει στο σχολείο. Αν είναι άκεφο, θλιμμένο, απόμακρο. Αν έχει χαμηλή αυτοεκτίμηση, ή αν παρουσιάζει τελείως διαφορετική συμπεριφορά από εκείνη που γνωρίζατε μέχρι σήμερα και αδυνατεί να επικοινωνήσει με το περιβάλλον του, είναι πολύ πιθανό να έχει πέσει θύμα bullying.
Αν υποπτευθείτε ότι το παιδί σας είναι θύμα μιας τέτοιας συμπεριφοράς, είναι σημαντικό να το ενθαρρύνετε να σας εκμυστηρευτεί τι του συμβαίνει και να το ακούσετε προσεκτικά.
Aυτό θα είναι το πρώτο βήμα για να λυθεί το πρόβλημα.


Oι ιστορίες του καφενέ ήταν ιδέα της Μαρίας Κανελλάκη με την επιμέλεια της Αριστέας, τι άλλο θα κάνει πια αυτό το κορίτσι λάστιχο την έχουμε κάνει!


Συμμετέχουν σε όλο αυτό οι:

Δημήτρης Ασλάνογλου θα φιλοξενηθεί από το Αριστάκι
Αγριμιώ
Xris Kat
Eκφρασούλα
Sofia Sofaki
Mαρία Νι
Ζωρζετούλα
Κάτια
Lysippe
Γλαύκη θα φιλοξενηθεί από το πετροκόριτσο!
Κατερίνα Βέριγκα
Λεβινάκι
Δέσποινα
Katerina Koko
Κλαυδία και πάλι από το πετροκόριτσο(αααα τι γίνεται με την Πέτρα)
Ελλη
Κατερίνα Βαλσαμίδη
Μαριλένα
Μαρία (me maria)
To Kανελλάκη μου!
Μαρία Ελενα
Φλώρα
Πέτρος Ακυβέρνητος
Αριστέα

Ουφ τελείωσα πολλά φιλιά σε όλους καλή συνέχεια!!

47 σχόλια:

  1. Μπράβο Ελενάκι μου! Καταπιάστηκες με ένα πολύ σοβαρό θέμα των ημερών μας και το έκανες με πολύ μεγάλη ευαισθησία!
    Πολύ σε ευχαριστώ για το θέμα που έθιξες! τρέχω να σε βάλω στη θέση σου και να να συνεχίσω με τα ου Συμποσίου!
    Τα φιλιά μου και την αγάπη μου ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Aριστάκι μου γλυκό σε ευχαριστώ πολύ για όλα και για την οργάνωση τελικά όντως σε κάναμε λάστιχο!
      Χαχα!
      Αυτό το θέμα είναι πάρα πολύ ευαίσθητο και πρέπει όλοι να κοιτάμε τα παιδιά μας καλύτερα και να δίνουμε σημασία στις αλλαγές!
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Ο σχολικός εκφοβισμός έχει διεισδύσει και στο ελληνικό σχολείο, προς το παρόν σε μικρότερο βαθμό απ’ ότι στα αμερικάνικα ή τα αγγλικά. Πρέπει να έχουν και οι δάσκαλοι αυτιά και μάτια ανοιχτά για να πατάξουν το φαινόμενο αποφασιστικά και στη ρίζα του.

    Πολύ μου αρέσει που με έναν κεντρικό ήρωα, τον κυρ Μιχάλη, ο καθένας μας ξετυλίγει τόσο διαφορετικές ιστορίες, λέγοντας πράγματα που ήθελε πολύ να πει.
    Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν αργεί να γίνει τεράστιο Πέτρο μου και γι' αυτό πρέπει να προσέχουμε όλοι!
      Να βλέπουμε τα σημάδια και να προσπαθούμε να είμαστε δίπλα στα παιδιά μας!
      Όντως έχω ξετρελαθεί έτσι όπως έχει εξελιχθεί όλο αυτό που συμμετέχουμε!
      Ο κυρ Μιχάλης είναι αληθινό πρόσωπο για όλους μας, του έχουμε δώσει σάρκα και οστά και είναι πολύ σημαντικός για την ροή των ιστοριών μας!
      Καλό βράδυ μαι φρεντ!

      Διαγραφή
  3. παιδιά και βία. βία και φόβος. τραγικό σημείο των καιρών. μακάρι όλοι να "έβλεπαν" τα σημάδια, μακάρι όλοι να έδειχναν την ευαισθησία και την εγρήγορση του κυρ-Μιχάλη...
    Έλενά μου, μπράβο σου για το θέμα που επέλεξες για την ιστορία του καφενέ σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βίκυ μου καλώς όρισες!
      Χαίρομαι πολύ που ήρθες να διαβάσεις την ιστορία μου!
      Αυτό το φαινόμενο με τον φόβο μας έχει κατακλύσει και πρέπει να αντιδράσουμε.
      Σκύβουμε το κεφάλι σε όλα, ας μάθουμε τα παιδιά μας να αντιδράνε και να μην φοβούνται κανέναν και τίποτα!
      Να έχουν ψηλά το κεφάλι τους πάντα!
      Αυτά είναι το μέλλον μας!
      Πολλά φιλιά καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  4. Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαριέλενάκι μου!
      Πολλά φιλιά την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  5. Υπέροχη επιλογή! Ο σχολικός εκφοβισμός έχει πάρει ανησυχητικές διαστάσεις και μπράβο σου που το ανέδειξες με τη μοναδική ευαισθησία που σε διακρίνει. Ο κυρ-Μιχάλης είναι καταλύτης στην τραγική ιστορία. Διαβάζω ότι είναι αληθινή ιστορία κι αυτό με πονάει πολύ. Ελπίζω να τιμωρήθηκαν παραδειγματικά οι ... καλοί "συμμαθητές"...
    Ελενάκι μου ανάμεικτα τα συναισθήματα απόψε. Χαίρομαι απ' τη μια που συνεχίζεται τόσο όμορφα αυτή η διαδικτυακή μας συνεργασία κι απ' την άλλη θλίβομαι για τα παιδιά που πέφτουν θύματα τέτοιων συμπεριφορών.
    Φιλιά πολλά ευαίσθητο μου πλάσμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πρέπει να το σταματήσουμε τώρα προλαβαίνουμε ακόμα.
      Αν το αφήσουμε θα γίνει τεράστιο πρόβλημα και δεν θα μπορούμε να το αντιμετωπίσουμε μετά.
      Τιμωρήθηκαν αυτοί που έφταιξαν αλλά μην φανταστείς και κάτι τρομερό.
      Οι πληγές στο παιδί όμως θα μείνουν για πάντα!
      Πρέπει να μιλάμε όταν βλέπουμε τέτοιες συμπεριφορές και να μην τις επιτρέπουμε ούτε για αστείο.
      Ευαίσθητο πλάσμα;;;
      Βγάλε την σκούφια σου και βάρα με!
      Χαχα!
      Πολλά πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  6. Γνωστά γεγονότα, πικρές ιστορίες και υποσιτισμένα μυαλά που κλείνουν τα μάτια. Μεμονωμένοι Μιχάληδες πολλοί αλλά χρειάζεται συστηματική αντιμετώπηση του προβλήματος! Πολύ έξυπνα έθιξες ένα σημαντικό θέμα Έλενα, που ολοένα και διευρύνεται. Μου αρέσει που μέσα απ'την ιδέα της Μαρίας, ξεπροβάλλουν σπουδαία μηνύματα και προβληματισμοί! Υπέροχη η γραφή σου και η διήγηση!
    Καλή συνέχεια γλυκια μου!
    Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εχεις δίκιο Κατερινα μου πρέπει να κάνουμε κάτι άμεσα
      γιατί όσο καθυστερούμε θα μεγαλώνει το πρόβλημα.
      Πραγματικά μέσα απο την ιδέα της Μαρίας έχουν γραφτεί απίστευτα πράγματα και καμαρώνω πολύ που συμμετέχω σε όλο αυτό.
      Την καλημέρα μου πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  7. Έλενα η ιστορία σου είναι πολύ καλή και ακόμα καλύτερο το μήνυμα . Θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου ότι το bylling έχει πάρει επικίνδυνες διαστάσεις και σε πολύ μικρές ηλικίες .Σε όλα τα παιδιά μπορεί να συμβεί και πάντα υπάρχουν ενδείξεις .
    Ευχαριστούμε θερμά .
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βεαβια υπάρχουν ενδείξεις αλλά πολλοί γονείς δεν παρατηρούν τα σημ'αδια.
      Δεν τους κατηγορώ έχουμε όλοι πολλά στο μυαλό μας αλλά δεν πρέπει να παραβλέπουμε τα σημάδια είναι πολύ σημαντικό!
      Οσο πιο γρήγορα το αντιληφθούμε τόσο το καλύτερο.
      Πολλά φιλιά την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  8. Η ιστορία σου αναδεικνύει ένα σημαντικό πρόβλημα...τελευταία ακούω, αλλά περισσότερο διαβάζω ιστορίες που ούτε να διανοηθούμε μπορούσαμε λίγα χρόνια πριν..
    Τι κάνει αυτά τα παιδιά να είναι τόσο επιθετικά και τόσο θυμωμένα και να ξεσπάνε σε συμμαθητές τους...λίγο πολύ όλοι υποψιαζόμαστε, αλλά και πάλι δεν μπορούμε να καταλάβουμε όλη αυτή τη βία...
    Όμορφη η ιστορία σου!!
    Καλό ξημέρωμα...φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρω Μαρία μου μάλλον εμείς οι μεγαλύτεροι φταίμε, έχουμε μπει σε έναν αγώνα και κάνουμε τα παιδιά μας από το άγχος της επιβίωσης που έχουμε, να γίνονται ανταγωνιστικά σε όλα!
      Λαθος!
      Πρέπει να τα αφήσουμε να ανασάνουν και να χαλαρώσουν γιατί δεν θα μας βγει σε καλό όλο αυτό!
      Πολλά φιλιά την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  9. :( ανατριχιασα.. πρεπει κατι να γινει με αυτες τις καταστασεις.. δεν γινεται να συνεχισει να γινεται αυτο το πραγμα. Ειναι αδιανοητο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αδιανόητο όπως τιο είπες και δυστυχώς ξεκινάει από πολύ μικρές ηλικίες Μαρία μου!
      Πρέπει να το σταματήσουμε τώρα όσο είναι καιρός.
      Πολλά φιλιά την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  10. Eλενάκι μου καλημέρα!
    Υπέροχη η ιστορία σου!
    Πέρα απο το θέμα που διαπραγματεύεται θέλω να σου πω οτι μου άρεσαν πάρα πολύ και οι διάλογοι. Έβγαζαν ενα δυναμισμό, μια αγωνία. Ηταν εντονοι για μενα και μου αρεσαν παρα παρα πολυ!
    Συγχαρητηρια φιλη μου!
    Φιλακια πολλα!

    Να εχεις μια ομορφη μερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. * Α Ελενάκι ξέχασα, μου άρεσε που με ανέφερες ως εκφρασούλα. :)
      φιλακια πολλα!

      Διαγραφή
    2. Σε ευχαριστώ πολύ Κική μου!
      Ηταν έντονοι ίσως γιατί όσο το έγραφα σκεφτόμουν αυτά τα γεγονότα και με έπιανε κρύος ιδρώτας!
      Το έγραφα και νευρίαζα!
      Αλλά με ένα τέτοιο θέμα πως να μην νευριάζεις!
      Αφού είσαι η Εκφρασούλα μας πως να σε πω!
      Είσαι όνομα και πράγμα!
      Πολλά φιλιά την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  11. Έλενα, βιβλία ολόκληρα μπορούν να γραφτούν για το θέμα που έθιξες. Τα παιδιά είναι αδυσώπητα σε αυτές τις ηλικίες, αν και έχω την απόλυτη άποψη ότι σαφώς και φταίνε οι γονείς που κρύβονται πίσω από τέτοια παιδιά. Κι εγώ είχα αντιμετωπίσει με το παιδί στο σχολείο -όχι ξύλο, ευτυχώς!- αλλά ψυχολογικό πόλεμο, με φραστικές αυθάδειες, που είχαν ενοχλήσει σε βαθμό κακουργήματος τον γιο μου. Οι γονείς και πάλι οφείλουμε να στηρίζουμε τα παιδιά μας και να τους δίνουμε αυτοπεποίθηση και μόνο αυτοπεποίθηση. Πολλά γλυκά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σαφώς και φταίνε οι γονείς και ε΄χω δει γονείς με τα μάτια μου να προκαλούν τέτοιες συμπεριφορές!
      Απίστευτο!
      Πρέπει όποιοι αντιμετωπίζουν τέτοιο πρόβλημα να μιλάνε και να ζητάνε βοήθεια!
      Πολλά φιλιά πετροκόριτσο!

      Διαγραφή
  12. Μπράβο Έλενά μου για το θέμα που έθιξες και δεν ήταν καθόλου κουραστική η ιστορία σου μη το λες αυτό! Ειδικά τα τελευταία χρόνια γίνονται πολλές ενημερώσεις σε παιδιά και γονείς για αυτό το ζήτημα κι ελπίζω να μειωθεί το φαινόμενο. Πάνω απ'όλα να μάθουν τα παιδιά πως να το αντιμετωπίζουν.
    Καλό σαββατοκύριακο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απο το στόμα σου και στου Θεού το αυτί Κατερίνα μου!
      Γιατί βλέπω μια τάση να γίνεται τεράστιο αυτό το θέμα και πολύ φοβάμαι!
      Να μάθουμε στα παιδιά μας να μην φοβούνται να μιλήσουν απο εκεί ξεκινάνε όλα!
      Πολλά φιλιά καλό σαββατοκύριακο και σε σένα!

      Διαγραφή
  13. Πολύ ωραία ιστορία, καθώς και το θέμα με το οποίο καταπιάστηκες. Γι' αυτό έχουμε το στόμα, για να μιλάμε. Και επειδή το θύμα δε μιλαει εύκολα, πρέπει να λάβουν άμεσα δράση οι γύρω του!
    φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς έτσι Γιώτα μου να μιλάνε όσοι βλέπουν γιατί καμιά φορά τα θύματα δεν έχουν το κουράγιο και θέλουν λίγο σπρώξιμο!
      Πολλά φιλιά καλή επιτυχία με τις εξετάσεις!

      Διαγραφή
  14. Σημεία των καιρών.Ξενόφερτα ή αποκυήματα της παρατεταμένης κρίσης και του απομονωτισμού.Πάντα υπήρχαν οι επιδειξιομανείς στα σχολεία, αλλά και εκτός, που προσπαθούσαν να αυτοπροβληθούν εις βάρος των άλλων,ασθενέστερων ή πιο αδύναμων.Στις μέρες μας εχει πράγματι πάρει μεγάλες διαστάσεις όπως πολύ σωστά αναφέρεις Έλενα.Σε αυτό συνέβαλε και η είσοδος αρκετών ξένων στα σχολεία που ενέτεινε τις διακρίσεις αλλά και η αμέλεια των γονιών προς στα παιδιά τους.
    Πολύ ωραίο διήγημα αλλά θέλουμε και την συνέχεια.
    Καλημέρα, Καλημέρα ( που λέει και ο Μητσικώστας )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντα υπήρχαν αλλά τον τελευταίο καιρό γιγαντώνεται το πρόβλημα νομίζω και αυτό γίνεται λόγω έλλειψης παιδείας και από το σχολείο και από το σπίτι του κάθε παιδιού!
      Πρέπει όλοι να προσέχουμε και να έχουμε τα μάτια μας ανοιχτά!
      Φιλί τεράστιο!

      Διαγραφή
  15. Ελενά μου το θέμα που θίγεις εδώ είναι ανελέητο ειδικά γιατί θύτες και θύματα είναι παιδιά... Αυτός ο εκφοβισμός έχει γίνει αιτία για πολλά δεινά.. Από ψυχολογικής φύσεως έως την χειρότερη κατάληξη.. είναι κι οι ηλικίες τέτοιες που τα παιδιά τα παίρνουν όλα κατάκαρδα και τα κρατάνε μέσα τους.. Αστο καλό ούτε Σικάγο να μασταν.. Κι οι δάσκαλοι τα ξέρουν αλλά οι περισσότεροι δεν κάνουν τίποτα...
    Σωστή ενημέρωση χρειάζεται, παιδεία από το σπίτι και σθένος να σταματήσει αυτή η αθλιότητα..
    Πολύ σωστά το ανέδειξες στην ιστορία σου!!! Συγχαρητήρια!!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα κρατάνε μέσα τους και τα συναισθήματα γίνονται θηρία Μαριλένα μου!
      Πρέπει να έχουμε τέτοια σχέση με τα παιδιά μας που να μην φοβούνται να μας μιλήσουν για τέτοιου είδους προβλήματα!
      Να είμαστε δίπλα τους με τα μάτια ανοιχτά!
      Σωστή ενημέρωση όπως το λες χρειάζεται αλλά επειδή απο τα σχολεία δεν το βλέπω ας το κάνουμε εμείς στο σπίτι!
      Πολλά φιλιά καλό σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  16. Για φαντάσου να φοβόμαστε τους μεγάλους να κάνουν κακό στα παιδιά μας αλλά να την βρίσκουν και από παιδιά είναι φοβερό!
    Δεν μπορώ ούτε να το αναλογιστώ ότι υπάρχουν παιδιά που συμπεριφέρονται τόσο βίαια σε συμμαθητές τους!

    Να'σαι καλά που το έθιξες και για μας τις ανυποψίαστες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και όμως θαλασσινό κορίτσι μερικές φορές τα παιδιά είναι πιο σκληρά από τους μεγάλους.
      Βέβαια δεν φταίνε τα ίδια από τα σπίτια τους έχουν μάθει έτσι!
      Εμείς πρέπει να είμαστε προσεχτικοί και με τα μάτια ανοιχτά!
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  17. ο καθένας μας από το πόστο του μπορεί να κάνει κάτι για αυτό τον κόσμο...

    όλοι είμαστε υπεύθυνοι για αυτά που κάνουμε ή παραλείπουμε να κάνουμε στην καθημερινότητά μας...

    καλό Πάσχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ απόλυτα Ολυ μου μακάρι όλοι να το σκεφτόμασταν αυτό που λες!
      Θα ήταν ο κόσμος μας καλύτερος σίγουρα!
      Πολλά φιλιά χάρηκα που σε είδα!
      Καλό Πάσχα και σε σένα!

      Διαγραφή
  18. Τρομερό το θέμα σου αγαπητή μου Έλενα.
    Δυστυχώς σε τούτη τη χώρα που βρίσκομαι το δράμα αυτό το ζούμε τακτικά.
    Σε σημείο να τρέμουμε για τα παιδιά μας.
    Λογοτεχνικά πάρα πολύ ωραία δοσμένο με διαλόγους που συγκλονίζουν.
    Νάσαι καλά καλή μου φίλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε καταλαβαίνβ Ντένη μου!
      Εκεί πρέπει να είναι πολύ δύσκολα για εσάς πραγματικά!
      Είναι πολύ άσχημο όλο αυτό να το ζεις και να βλέπεις τον τρόμο στα μάτια του παιδιού σου και να ξέρεις ότι τον έχει προκαλέσει ένα άλλο παιδί!
      Την καλησπέρα μου και ελπίζω να εξαφανιστεί για τα καλά αυτό το φαινόμενο!
      Καλό σαββατοκύριακο φίλε μου!

      Διαγραφή
  19. Μου άρεσε πολύ η ιστορία σου Έλενα μου, αν και με ταρακούνησε!!! Καθώς διάβαζα είχα ένα σφίξιμο στο στομάχι! Τα παιδάκια μας και τα μάτια μας! Σε φιλώ γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετσι πρέπει να είναι σφιγμένο το στομάχι μας Ειρήνη μου και με ορθάνοιχτα τα μάτια!
      Πολλά φιλια και από μένα και στον μικρό σου γλύκα!!!

      Διαγραφή
  20. Ελενα μου .. η ζωή ψυχή μου.. γραφει τις πιο συγκονιστικες ιστορίες αρκει να υπαρχει μια πένα σαν την δική σου να τις γραψει και εσύ το έκανες με πολύ αλήθεια .. βγαλμενη απο το αληθινό περιστατικο.., πόσα παιδια είναι φοβισμενα.. γύρω μας.. !!!! μακαρι να μην υπήρχαν αυτοί οι φόβοι στις ψυχούλες τους.. φιλακια πολλα .. Ελενα μου.. τελικα το καφενειο . βγαζει διαμαντια..!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οταν καταλάβεις πόσα παιδιά είναι φοβισμένα τρομάζεις Ρουλάκι μου.
      Δυστυχώς έχει πάρει φοβερές διαστάσεις αυτό το φαινόμενο.
      Πρέπει όλοι να προσέχουμε τα παιδιά μας πάρα πολύ!!!
      Πολλά φιλιά και σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!

      Διαγραφή
  21. Πολύ σύγχρονη ή ιστορία σου, ΄Ελενα...
    Το κείμενό σου ζωντανό, με κράτησε ως το τέλος που είχε μια μυρωδιά ελπίδας..
    Καλό βράδυ γλυκιά μου...
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Αννούλα μου για τα καλά σου λόγια.
      Ευτυχώς που υπάρχουν άνθρωποι σαν τον κυρ Μιχάλη και κάτι γίνεται αλλιώς καήκαμε.
      Πολλά φιλιά καλα να περάσεις!!

      Διαγραφή
  22. Πολυ δυνατο κειμενο και η ιστορια εθιξε ενα θεμα που καιει! Μπραβο Ελενα που το θιγεις! Θα ηθελα να δω και τη συνεχεια, πως δηλαδη χειριζομαστε ενα τετοιο θεμα οταν φτανει στην αντιληψη μας... Θα μπορουσε καλλιστα να ειναι η ιστορια που θα συνεχειστει!Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πεταλουδίτσα μου γλυκιά σε ευχαριστώ πολύ!
      Θα δούμε τι θα γίνει με την συνέχεια αλλά σίγουρα θα υπάρξει!
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  23. Πόσους κινδύνους αντιμετωπίζουνε τα παιδιά μας, πόσες παγίδες, πόσα προβλήματα, έθιξες ένα πολύ σοβαρό και επικίνδυνο θέμα, ελπίζω γονείς και δάσκαλοι να είναι ενημερωμένοι και να μπορέσουνε το αντιμετωπίσουνε πριν γιγαντωθεί και γίνει ανεξέλεγκτο όπως δυστυχώς έχει γίνει σε άλλες χώρες...Καλή ανάσταση σου εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή