Όποιος είναι άστεγος από blog και θέλει να το βγάλει από μέσα του που λέμε, να μου στείλει το κείμενό του στο email μου και θα το αναρτήσω άμεσα!!!

Aντε μπες και πάμε!

Σάββατο 11 Οκτωβρίου 2014

Πες το!


Πες το πριν να να είναι αργά
Στο ζητάω έστω και για μια φορά
Εκεί θα μείνω, δεν θα πάω πουθενά
Φτάνει να το ακούσω, μια φορά
Μια φορά, μόνο μια φορά
Μην αφήσεις  να χαθούμε
 Γιατί μετά θα είναι πολύ αργά
Και δεν θα μπορώ να νιώσω τίποτα ξανά
Και αυτό, για πάντα θα πονά
Πες το!
Πες το και ας είναι μόνο μια φορά
Μην με αφήσεις να φύγω μακριά
Πες το!


Γιατί μερικές φορές είναι τόσο δύσκολο να πούμε μία μόνο κουβέντα, που ξέρουμε ότι είναι μέσα μας την νοιώθουμε, την σκεφτόμαστε και παρόλα αυτά την κρατάμε καλά κρυμμένη, χωρίς να καταλαβαίνουμε ότι είναι το κλειδί για τον θησαυρό.
Θα σωθούμε και θα σώσουμε αν την πούμε κι΄ όμως δεν το κάνουμε.
Γιατί;
Ποτέ δεν το κατάλαβα.
Ας την πούμε όποτε την έχουμε μέσα μας και ίσως κάτι να γίνει, ίσως πάρουμε την πιο καθαρή ανάσα που πήραμε ποτέ.






20 σχόλια:

  1. Ίσως από εγωισμό, ίσως από άγνοια κινδύνου...ποιος ξέρει!
    Το αγαπάω αυτό το τραγούδι!
    Φιλιά πολλά και καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ισως από εγωισμό τις περισσότερες φορές Μαρία αλλά δεν νομίζω ότι είναι μόνο αυτό.
      Και κάτι άλλο πρέπει να είναι και να μας κρατάει πίσω μερικές φορές.
      Ο φόβος ίσως της απόρριψης ή το ότι δεν έχουμε καταλάβει μέσα μας πόσο πολύ αισθανόμαστε αυτό που θέλουμε να πούμε.
      Δεν ξέρω εύχομαι μόνο να λέμε πάντα αυτό που νοιώθουμε γιατί είναι πολύ απελευθερωτικό!
      Πολλά φιλιά όμορφη Κυριακή!

      Διαγραφή
  2. Από εγωισμό όπως λέει και η Μαρία!! Μπορεί αλλά σκέψου και τον άλλον που την περιμένει και δεν έρχεται ποτέ !!
    Ωραίο τραγούδι και σε φιλώ γλυκά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εχεις δίκιο Νικόλ είναι πολύ άσχημο για εκείνον που την περιμένει αυτή την λέξη αυτή την κουβέντα.
      Αυτό το τραγούδι νομίζω ότι μας φωνάζει για αυτόν τον άνθρωπο.
      Πολλά φιλιά την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  3. Το πιο όμορφο αγαπητή μου Έλενα να αφήσεις να βγει μέσα από την καρδιά σου η λέξη αυτή.
    Όταν μάλιστα ο άλλος ή η άλλη με τόση λαχτάρα περιμένει.
    Στην άκρη ο εγωισμός.
    Την αγάπη μου και καλό σου Σ/Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εχεις δίκιο Ντένη μου είναι το μόνο που μένει να κάνουμε για να ανασάνουμε και να μην γεμίζουμε με αμφιβολίες τους ανθρώπους που έχουμε δίπλα μας.
      Εννοείται στην άκρη ο εγωισμός.
      Πολλά φιλιά καλή Κυριακή.

      Διαγραφή
  4. Το πιο τραγικό είναι να ξεχνάς, να δυσκολεύεσαι, να αφήνεις για αυριο το "σάγαπώ"...
    "Έφυγε" η καλύτερη μου φίλη πριν το ακούσει... δίστασα να της το πω γιατί ντρεπόμουν, γιατί είχα εγωισμό :-( και από τότε έμαθα να λέω πάντα αυτό που σκέφτομαι και που αισθάνομαι ακόμα και όταν ξέρω ότι ο άλλος δεν ανταποκρίνεται...
    Είναι σημαντικό να λες, να βγάζεις από μέσα σου, σου αλλάζει όλη τη ζωή.
    Το τραγούδι καταπληκτικό
    Καλό ξημέρωμα και μια υπέροχη Κυριακή
    Φιλάκια πολά κορίτσι μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι λες βρε κορίτσι εδώ έχω δει μάνα να μην το λεει στο παιδί της, πόσο πιο τραγικό!
      Το θέμα είναι να καταλαβαίνουμε τι κάνουμε έστω και αργά.
      Δεν πειράζει ας φάμε και την απόρριψη δεν έγινε και τίποτα, δεν είναι και τόσο κακό, ξεκαθαρίζει και αυτό πράγματα και είναι απελευθερωτικό.
      Προχωράς παρακάτω.
      Το τραγούδι αυτό είναι μοναδικό και είναι τόσο μα τόσο αληθινό.
      Πολλά φιλιά καλή Κυριακή!

      Διαγραφή
  5. Το παθαίνω συχνά που λες! Δαγκώνομαι να μη πω την καλή κουβέντα που σκέφτομαι και επειδή με τρώει για τις επόμενες ημέρες κάποια στιγμή θα την βγάλω τη ρημάδα.
    Εγωισμός λέγεται και έχω μπόλικο.
    Πρέπει πρώτα να αποδείξει ο άλλος ότι αξίζει την καλή κουβέντα. Λες και μου κοστίζει τίποτα!!!
    Είπαμε ... εγωισμός. Αδιόρθωτος.
    Ορίστε, αποκαλύφθηκα, τι κατάλαβες;
    Καλή σου μέρα κυρία εξομολόγος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ολοι έχουμε μπόλικο Πέτρο δεν είσαι ο μόνος.
      Είναι όλη η κοινωνία μας έτσι εγωίστρια και εγωπαθής!
      Ο άλλος τις πιο πολλές φορές την αξίζει την ρημάδα την κουβέντα γι΄αυτό ας την πούμε.
      Και μην νομίζεις, το λέω για να το ακούω εγώ πρώτη και καλύτερη που με τα λόγια δεν το έχω και πολύ γενικότερα!
      Ορίστε και εγώ στον καναπέ της ψυχανάλυσης!
      Καλημέρα καλή Κυριακή!

      Διαγραφή
  6. Πιο εγωκεντρικό και εγωπαθές ον από τον άνθρωπο, δεν υπάρχει. Κι ας υποφέρει ακόμα κι αυτός ο ίδιος (ο άνθρωπος) από τις επιλογές αλλά και τις εμμονές του. Γλυκιά καλημέρα τυχερή νικήτρια! Αχαχαχα! Μάκια πολλά :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εννοείται Πετρή μου δυστυχώς.
      Δεν σκεφτόμαστε ούτε τον εαυτό μας πολλές φορές που υποφέρει.
      Μην μας πέσει η μύτη όμως, μην χάσουμε την περηφάνια μας.
      Τοσο μας κόβει που έλεγε και η γιαγιά μου!
      Πολλά φιλιά και να μου μιλάτε στον πληθυντικό σας παρακαλώ γιατί είμαι μια νικήτρια!
      Χαχαχαχαχα!
      Πολλά φιλιά την καλημέρα μου Πετρή μου!

      Διαγραφή
  7. Γιατί φλυαρούμε στα υπόλοιπα, αλλά το συναισθηματικό μας λεξιλόγιο είναι πάμφτωχο. Δεν υπάρχουν ευθύνες. Είναι προσωπικό χρέος του καθενός μας να το εξασκεί, να τολμάει και να χτίζει γέφυρες επικοινωνίας.
    Ωραία η ιδέα σου Ελενάκι μου, απλή στην εφαρμογή της αλλά με θεαματικά αποτελέσματα για όσους τολμούν να βγουν απ' το καβούκι τους.
    "Πες το!......."
    Φιλιά πολλά σου στέλνω♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να το λέμε Μαράκι μου, να το λέμε γιατί αυτό είναι που μας ενώνει και μας κάνει δυνατούς.
      Ολα τα άλλα απλά μας πάνε πίσω και δεν μπορούμε να ξαναγυρίσουμε!
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  8. Όλοι το παθαίνουμε!
    Ας μην κρυβόμαστε!
    Ενώ ξέρουμε ότι αν την βγάλουμε από μέσα μας θα κάνουμε κάποιον ευτυχισμένο, δεν βρίσκουμε το θάρρος η την γενναιότητα να την εκστομίσουμε αυτήν την ριμάδα την μαγική λέξη.
    Τις φιλούρες μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εννοείται ότι όλοι το παθαίνουμε δυστυχώς!
      Αν το βγάλουμε όμως από μέσα μας πόσο πιο καλά θα αισθανθούμε και εμείς και ο άλλος απέναντι μας.
      Πολλά φιλιά Χριστινάκι!

      Διαγραφή
  9. Καλό είναι ότι νιώθουμε να το φιλτράρουμε και να το εκδηλώνουμε , είτε με λέξεις είτε με πράξεις!! Τώρα τα τι και πως αυτά ξέρει καλύτερα ο καθένας μας τον εαυτό του... Εγώ δεν έχω εγωισμό, δεν την ξέρω την λέξη, ανασφάλειες έχω αλλά επειδή είμαι παθώς είμαι και μαθώς!!! Αχαχαχαχα!! Οπότε ας τα λέμε γιατί είναι ωραίο πράγμα η ειλικρινής έκφραση!!
    Σε φιλώ Ελενά μου και καλή βδομάδα να χεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Η τσιγγουνιά ήταν πάντα το χειρότερό μου... πολύ περισσότερο στα συναισθήματα που
    δεν χωρούν ημίμετρα ... ή αγαπάς ή δεν αγαπάς. Κι όταν αγαπάς είναι κρίμα να μη το
    εκφράζεις με λόγο και έργα.
    Καλημέρα Έλενά μου... σε φιλώ :-)
    (πάντα να λες σ΄αγαπώ... σε ότι κλείνει η καρδιά σου)

    ΑπάντησηΔιαγραφή