Όποιος είναι άστεγος από blog και θέλει να το βγάλει από μέσα του που λέμε, να μου στείλει το κείμενό του στο email μου και θα το αναρτήσω άμεσα!!!

Aντε μπες και πάμε!

Τετάρτη 24 Δεκεμβρίου 2014

Kαλά Χριστούγεννα και καλή Χρονιά!





Αγαπημένοι μου φίλοι εύχομαι σε όλους σας Καλά Χριστούγεννα και
ευτυχισμένος ο Καινούριος Χρόνος!
Να περάσετε όλοι τέλεια στις γιορτές και εύχομαι σε όλους ΕΥΤΥΧΙΑ αυτό νομίζω τα περιλαμβάνει όλα. 
Και ας λέμε και μία καλημέρα που και που μπορεί να βοηθήσει.
Χρόνια πολλά.
Eις το επανιδείν!

Οι φωτογραφίες είναι από το google.

28 σχόλια:

  1. Όπα, τι εννοείς και "καλή χρονιά"; Δεν πιστεύω να την κοπανάς διαδικτυακώς από τώρα! Για μαζέψου! Χαχα! Φιλιά πολλά και καλά Χριστούγεννα με Υγεία Ελενοκόριτσο μου :) Φιλιά και καλημέρες :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχαχαχα!
      Α ρε πετροκόριτσο!
      Εδώ θα είμαι αλλά το λυσασμένο το παιδί μου δεν νομίζω τώρα που δεν έχει σχολείο, ότι θα μου αφήσει και πολύ χρόνο για να σας παρακολουθώ.
      Τι τραβάω η γυναίκα από βόλτα σε βόλτα θα με τρέχει!!
      Χαχαχαχα!
      Πολλά φιλιά καλά να περάσεις γλυκιά μου πετρούλα!

      Διαγραφή
  2. Καλά Χριστούγεννα!! Χρόνια πολλά Ελενά μου με υγεία και χαμόγελα!!
    Να περάσεις πολύ ΄΄ομορφα με οικογένεια και φίλους!!
    Φιλάκια πολλά πολλά!! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλά Χριστούγεννα, καλά να περάσεις, να χαίρεσαι την οικογένειά σου και κάθε καλό στο σπιτικό σου !!!!!
    Τα φιλιά μου !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Kαλές βόλτες Ελενάκι μου, απόλαυσέ το όσο γίνεται!!!
    Καλά να περάσετε με υγεία και αγάπη!
    Φιλιά και αγκαλιές ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλά Χριστούγεννα Έλενα μου με υγεία!!
    Να περάσεις όμορφα με τους αγαπημένους σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΄Ελενα
    Εύχομαι το σπιτικό σου να γεμίσει αυτές τις μέρες, με γέλια και χαρούμενες φωνές..
    ....Με υγεία, αγάπη κι αγκαλιές!
    Να περάσετε αξέχαστα!
    Πολλά φιλιά σου στέλνω.....♥
    **Αννιώ**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλά χριστούγεννα απο καρδιάς, με υγεία και αγάπη!
    Να περάσετε υπέροχα!
    Πολλά φιλια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χρόνια πολλά και καλές γιορτές με υγεία και αγάπη!
    Να περάσετε όμορφα!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Έλενα καλή σου
    Χρόνια πολλά
    Σε σένα και την οικογένειά σου τις πιο όμορφες ευχές μου για τα Χριστούγεννα και τον καινούργιο χρόνο.
    Την αγάπη μου και φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χρονια πολλα και καλες γιορτες...!!
    Για σενα και οσους αγαπας...!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χρόνια πολλά Αγαπημένη μου Έλενα , σου εύχομαι τα καλύτερα για τις γιορτές , με δύναμη , αισιοδοξία και όνειρα για το μέλλον !!!Σε φιλώ γλυκά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ¸.•*`*•.¸¸✽✤¸¸.•*`*•.¸¸✤✽¸¸.•*`*•.¸¸✽✤¸¸.•*`*•.¸¸✤✽¸¸.•*`*•.¸.¸.•*`*•.¸¸✽✤¸¸.•*`*•.¸¸✤✽(●◡●)✽Οπως καθε χρονο δεν ξεχναω ποτε την μπλοκογειτονια ετσι και φετος περναω απο εδω να σου ευχηθω ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ !!!!¸.•*`*•.¸¸✽✤¸¸.•*`*•.¸¸✤✽¸¸.•*`*•.¸¸✽✤¸¸.•*`*•.¸¸✤✽¸¸.•*`*•.¸.¸.•*`*•.¸¸✽✤¸¸.•*`*•.¸¸✤✽(●◡●)✽

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλά Χριστούγεννα, Ελενάκι μου!!! Να περάσετε όμορφα, με υγεία και χαρά!!! Πολλά πολλά φιλιά, σας στέλνουμε :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Έλενα μου, Καλά Χριστούγεννα, με υγεία, αγάπη, ευτυχία και μπόλικα χαμόγελα, μυρωδιές και γεύσεις.
    Να περάσεις τέλεια ότι και αν κάνεις!!!!!!!! Και με το καλό να μπει ο νέος χρόνος και να μας φέρει όλου του κόσμου τα καλά.
    ΥΓ: Από εδώ και πέρα θα τα λέμε από εδώ! http://myverysecretrefuge.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ηρθα να αφήσω τις ευχές μου Ελενα μου και τι βλέπω..!!!!Μην με βρίσεις που εχασα γενεθλια .. εχασα κληρώσεις ..και επιτελους εδεησα.. να εμφανιστω .. αδικαιολόγητη είμαι ..αλλα ας όψονται αστ5αθμηστοι πραγοντες..!!!κελέ; ουτε πολιτικος να ήμουμ..χι.χιχ. τελως παντωα Ελενα μου.. ηρθα και αυτό εχει σημασία... και μαλιστα οτι έχασα το διαβασα αλλα αυτο με την μικρή σου... είδες πόσο ευκολο ειναι να ξεφορτωθεις κάποιον; το σχόλιο τρία σε ενα θα γίνει... !!!
    Να είσαι καλα φιλη μου και να έχεις μια όμορφη και χαρούμενη ΧΡΟΝΙΑ.!!!! με υγεια .. με αγαπη... και πολλα ονειρα.!!! αααα και μην ξεχσαεις τα χαμόγελα.. .
    ενταξει; φιλακιαααααααα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Να ευχηθώ και εγώ με τη σειρά μου Χρόνια πολλά, καλή Πρωτοχρονιά και ευτυχισμένο το νέο έτος!!! Πολλά φιλούθκια!! ¨)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αγαπητή μου Έλενα καλησπέρα σου και χρόνια πολλά.
    Δε παρακαλώ επικοινώνησε μαζί μου στο ε/μαιλ μου.
    kondennis9@gmail.com
    Ευχαριστώ και περιμένω.
    Καλή σου χρόνια να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ελενά μου χρόνια πολλά!! Σου εύχομαι καλή χρονιά!! Το 2015 να σου φέρει μόνο χαρούμενες στιγμές με οικογένεια και φίλους!! Καλή Πρωτοχρονιά με αγκαλιές και χαμόγελα!!
    Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλή χρονιά με υγεία, αγάπη, υπομονή και αφθονία σε όλους τους τομείς.
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλή χρονιά, 'Ελενα, με υγεία, χαρά, δύναμη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Αχα! Τώρα κατάλαβα ποια ευθύνεται για το χιόνι έξω από την πόρτα μου...εσύ το ρίχνεις!!!
    Θα το κάνω βούκινο για να μάθεις....ΕΕ , γειτόνοι, βγείτε στις πόρτες, στις μπαλκονόπορτες έστω, θέλω να σας πω!!

    Για να δεις όμως τι καλός άνθρωπος είμαι, θα σου ευχηθώ μέσα από την καρδιά μου καλή χρονιά βρε!!χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Πέρασα να σου ευχηθώ χρόνια πολλά, καλή χρονιά, με υγεία, ευτυχία και χαρά σε σένα και την οικογένειά σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Εύχομαι σε όλους σας χρόνια πολλά, καλή χρόνια και ο καινούριος χρόνος να φέρει μόνο χαρές και τίποτα άλλο.
    Να είναι ο καλύτερος χρόνος της ζωής σας και να είναι γεμάτος με χαρά, αγάπη, ελπίδα, θάρρος, νοιάξιμο, βοήθεια, χαμόγελα, και ότι καλύτερο έχει η ζωή!!
    Πολλά φιλιά σε όλους και σας ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου για τις ευχές σας.
    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. καλημερα! χρονια πολλα! καλη χρονια! με υγεια και οτι αλλο επιθυμεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή