Όποιος είναι άστεγος από blog και θέλει να το βγάλει από μέσα του που λέμε, να μου στείλει το κείμενό του στο email μου και θα το αναρτήσω άμεσα!!!

Aντε μπες και πάμε!

Σάββατο 7 Φεβρουαρίου 2015

Οι Αντίθετοι!


Λοιπόν σήμερα αγαπημένοι μου φίλοι θέλω να σας πω κάτι που με έκανε πάρα πολύ χαρούμενη.
Πριν λίγες μέρες, μου έκανε την τιμή και την χαρά ο φίλος μου ο Ντένης Κονταρίνης να μου χαρίσει το τελευταίο του βιβλίο ΟΙ ΑΝΤΙΘΕΤΟΙ.

Καταρχάς να σας πω, όπως οι περισσότεροι θα ξέρετε, ότι το βιβλίο είναι το ωραιότερο δώρο που μπορεί να μου κάνει κανείς.
Και στην περίπτωση που σου το κάνει δώρο ο ίδιος ο συγγραφέας, το κάνει ακόμα πιο ωραίο και για αυτό τον ευχαριστώ πάρα μα πάρα πολύ!

Ο Ντένης είναι ένας άνθρωπος που τον έχω ξεχωρίσει στην μπλογκόσφαιρα για πάρα πολλούς λόγους.
Είναι ένας άνθρωπος με απίστευτο ήθος, ευγένεια και καλοσύνη, που λείπει τόσο πολύ από την εποχή μας.
Χαίρεσαι να μιλάς μαζί του και να τον διαβάζεις.
Σε μεταφέρει σε μία άλλη εποχή, που οι άνθρωποι σε κοιτούσαν στα μάτια.
Πράγμα μοναδικό και ανεκτίμητο!

Το βιβλίο του το διάβασα αμέσως και έχω να πω μόνο τα καλύτερα.
Είναι ένα βιβλίο που θα το κρατήσω σαν κειμήλιο και θα το δώσω όταν έρθει η ώρα στην κόρη μου να το διαβάσει.
Εκεί θα μάθει την αλήθεια για το τι πραγματικά ήταν ο Εμφύλιος για τον απλό κόσμο και πόσο επηρέασε την ζωή τους.

Ο Φώτης και ο Λευτέρης οι δύο ήρωες του, γιατί για ήρωες πρόκειται, μπήκαν στην καρδιά μου και μου έδειξαν την αλήθεια.
Μέσα στα μονοπάτια που ακολούθησαν, με πήραν μαζί τους από το χέρι και μου έδειξαν το σωστό δρόμο.
Οι περιγραφές των άγριων τοπίων και η αγωνία τους για την επιβίωση με έκανε να ανατριχιάσω.
Η αλήθεια τους σε χτυπάει στα μούτρα και το φινάλε σε κάνει να αναριγήσεις.

Δεν θα πω κάτι άλλο παρά μόνο ότι πρέπει να το διαβάσετε.
Σου αφήνει μία τεράστια πίκρα σε σχέση με το τι γινόταν στον Εμφύλιο, αλλά και την κρυφή ελπίδα ότι πάντα θα υπάρχουν άνθρωποι που θα ξεχωρίζουν και θα σου δείχνουν τον δρόμο, με όποιο κόστος για εκείνους.
Μπήκε στην καρδιά μου αυτό το βιβλίο και για το θέμα του και για τους ήρωες του, που έγιναν και εμένα φίλοι μου, αλλά πολύ περισσότερο για το ότι μου το έκανε δώρο ο συγγραφέας του που είχα την τιμή να γνωρίσω εδώ μέσα.

Τελικά κατάλαβα για άλλη μία φορά, με αφορμή αυτό το βιβλίο, ότι μέσα στα πιο δύσκολα μονοπάτια, μπορεί να κρύβονται τα πιο όμορφα πράγματα!


Ντένη σε ευχαριστώ!


Το βιβλίο κυκλοφορεί στην Ελλάδα από τις εκδόσεις Αλφα Πι. Αν δεν το βρείτε μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μου για περισσότερες πληροφορίες!

29 σχόλια:

  1. Α. τυχερούλα! Μπράβο Ελενάκι μου!
    Και για μένα το καλύτερο δώρο είναι ένα (καλό) βιβλίο!
    Τα του εμφυλίου δε πολύ με ιντριγκάρουν!
    Φιλάκια πολλά :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πραγματικά πάρα πολύ ωραίο το βιβλίο Αριστέα μου!
      Αξίζει να το διαβάσεις.
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Βιβλία που καταπιάνονται με αυτό το σκοτεινό κομμάτι της ιστορίας μας, είναι πάντα χρήσιμα και διαφωτιστικά. Το ότι σου προσφέρθηκε απ' τον ίδιο τον συγγραφέα, είναι πολύ τιμητικό. Εύχομαι να είναι καλοτάξιδο το βιβλίο του κ. Κονταρίνη και αν θέλεις δώσε μας λεπτομέρειες για να το αναζητήσουμε (εκδοτικό οίκο).
    Φιλιά πολλά Ελενάκι μου :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι μου γλυκό το συμπλήρωσα στο κείμενο ήταν παράλειψη μου έπρεπε να το αναφέρω.
      Αυτά τα βιβλία έχουν ουσία στα οποία αναφέρεται η αλήθεια Μαρία μου.
      Μπορεί να πονάει αλλά την προτιμώ.
      Πολλά φιλιά την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  3. Ελενα
    συμφωνώ μ όσα γράφεις για το βιβλίο.
    Απεικονίζει μία μαύρη σελίδα της πρόσφατης Ιστορίας μας,μεσα απο την ιστορία δύο ανθρώπων,που πολλά τέτοια θα είχαν συμβεί
    Μακάρι να μην επαναληφθεί ποτέ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι Χαρά μου γιατί η αλήθεια είναι ότι από αρχαιοτάτων χρόνων το έχουμε αυτό το κουσούρι να σκοτωνόμαστε μεταξύ μας.
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  4. Είναι πράγματι τιμητικό να σου δίνει ένας συγγραφέας το έργο του! Σημαίνει ότι σε ξεχώρισε στο σύνολο και σίγουρα το αξίζεις!
    Θα ήθελα και γω να μάθω λεπτομέρειες του βιβλίου μήπως μπορέσω και το εντοπίσω.
    Είναι ένα εξαιρετικά δύσκολο θέμα ιστορικά και ανθρωπιστικά και με ενδιαφέρον θα διάβαζα τα όσα έχει να μου πει,έστω και αν τα πρόσωπα είναι μυθικά!
    Καλό ξημέρωμα Ελένη μου, μια όμορφη και ευλογημένη Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν μπορείς να φανταστείς την χαρά που έκανα.
      Αφου διάβαζα κάτι άλλο εκείνη την στιγμή και το παράτησα για να διαβάσω του Ντένη.
      Εχεις δίκιο, πολύ δύσκολο θέμα, αλλά το να διαβάζεις την αλήθεια χωρίς πολλές φανφάρικες σκηνές είναι πολύ σημαντικό.
      Ακριβώς έτσι είναι αυτό το βιβλίο.
      Πολλά φιλιά την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  5. Καλοτάξιδο το βιβλίο του! :)
    Καλοτάξιδο κάθε βιβλίο στην σκοτεινή εποχή του ίντερνετ.
    Και εγώ λατρεύω τα βιβλία Έλενα μου και έχω διαβάσει πολλές φορές βιβλία που δεν με πολυαφορούσαν γιατί πιστεύω πως κάθε σελίδα ενός βιβλίου έχει και κάτι να σου δώσει και ας μην τον ξέρεις από πριν.
    Σε γλυκοφιλώ και σου εύχομαι μια πανέμορφη Κυριακή! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σίγουρα έχει κάτι να σου δώσει το κάθε βιβλίο, το πιστεύω πολύ αυτό Μαρινάκι μου!
      Ο Ντένης με συγκίνησε και με έκανε να νιώσω πολλά πράγματα με τον τρόπο που γράφει.
      Πολλά φιλιά την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  6. Πράγματι Έλενα το καλύτερο δώρο είναι ένα βιβλίο!
    Θέματα που έχουν να κάνουν με την ιστορία μας πρέπει να τα γνωρίζουμε.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και βέβαια πρέπει να τα γνωρίζουμε όπως πραγματικά είναι και όχι όπως θέλουν να μας τα σερβίρουν.
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  7. Πόσο πολύτιμο δώρο!!!
    Καλοτάξιδο να είναι το βιβλίο και φυσικά θα το ψάξω για να το αποκτήσω με την πρώτη ευκαιρία!
    Να είσαι καλά που μας το παρουσίασες τόσο ωραία!
    Φιλιά πολλά και καλή Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σαι καλά Μαράκι.
      Να το αναζητήσεις αν μπορείς είναι πραγματικά ένα πολύ ωραίο βιβλίο.
      Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  8. Καλή σου μέρα Ελένη μου καλή μου φίλη.
    Με συγκίνησε η αγάπη με την οποία αγκάλιασες το βιβλίο μου.
    Υπέροχη η παρουσία σου.
    Σ΄ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια για μένα αλλά πιο πολύ σ΄ευχαριστώ για τα καλά λόγια σου για το βιβλίο μου.
    Από τα τέσσερα που έχω εκδόσει είναι το πιο αγαπημένο μου.
    Την αγάπη μου πάντα καλή μου φίλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ σε συγκίνησα ή εσύ καλέ;;
      Μου έκανες το καλύτερο δώρο και τα καλά μου λόγια τα εννοώ.
      Ο Φώτης και ο Λευτέρης έγιναν φίλοι μου και μου άνοιξαν τα μάτια για το τι είναι αλήθεια σε αυτή την ζωή.
      Το αγάπησα και εγώ αυτό το βιβλίο και θα το κρατήσω για πάντα.
      Πολλά φιλιά την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  9. Δεν υπάρχει καλλίτερο δώρο από το βιβλίο, και μάλιστα όταν πρόκειται για ιστορικό μυθιστόρημα που είναι από τα αγαπημένα μου. Πολύ ωραία η παρουσίασή σου, Έλενα!
    Φιλάκια και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πραγματικά πολύ ωραίο βιβλίο και αξίζει κανείς να το διαβάσει.
      Η ιστορία αυτών των δύο νέων είναι πολύ συγκινητική.
      Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια.
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  10. Ελενά μου είναι το καλύτερο δώρο αυτό του κοινού μας φίλου Ντένη Κονταρίνη από τη Νέα Υόρκη !!! Δεν έχω διαβάσει το βιβλίο του , θα το αναζητήσω γιατί οι άνθρωποι του απόδημου Ελληνισμού με συγκινούν βαθιά !!!
    Καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και θα συγκινηθείς ακόμα περισσότερο αν το διαβάσεις Νικόλ μου.
      Αυτά τα παιδιά θα μπουν στην καρδιά σου και θα σε κάνουν να ελπίσεις και πάλι.
      Να αναθαρρήσεις.
      Καλή εβδομάδα να έχουμε γιατί είναι και δύσκολη.
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  11. Η Νικολ μας παιδι και αυτη του αποδημου Ελληνισμου , ψυχουλα , με ξεσηκωσε και εμενα μαζι με τα δικα σου λόγια , αξιος ο δημιουργός γνωστης και χρηστης της γλωσσας μας καλος φίλος , θα ψαξω να το βρω αλλοιως θα ζητησω την βοηθεια σου . Καλη μας βδομαδα με το κεφαλι ψηλα καρδια μου φιλι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Eίναι πραγματικά πολύ ψυχούλες οι άνθρωποι του απόδημου Ελληνισμου έχεις δίκιο.
      Αξίζει τον κόπο να το ψάξεις και στην διάθεσή σου αν χρειαστείς κάτι.
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  12. Τελικά τα βιβλία είναι μεγάλη υπόθεση και ειδικά εκείνα που είναι αληθινές ιστορίες ή βασισμένα σε αληθινά γεγονότα. Τυχερή Ελενάρα να είσαι πάντα καλά να σου στέλνουν πάντα δώρα βιβλία! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου αρέσει πάρα πολύ να παίρνω βιβλία για δώρα σαν το δικό σου το δώρο πετροκόριτσό μου!
      Τρελούτσικο βιβλίο αλλά διδακτικό πολύ!
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  13. Ο Διονύσης Κονταρίνης είναι ένας χαρισματικός συγγραφέας, με οικονομία στον λόγο και με ιδιαίτερη ευχέρεια να δημιουργεί εικόνες και να εκμαιεύει τα βαθύτερα συναισθήματα του αναγνώστη του.
    Πριν ένα χρόνο είχα την τιμή να μου χαρίσει ένα μοναδικό βιβλίο του τις « Άγκυρες» (δεν ξέρω αν επανακυκλοφορεί στην Ελλάδα) με ιστορίες Ελλήνων μεταναστών που άκουσε και έζησε όσο εργαζόταν σαν δημοσιογράφος.
    Σπάνια έχω χύσει δάκρυα διαβάζοντας ένα βιβλίο. Στις πραγματικές ιστορίες όμως που διηγείται με τόσο παραστατικότητα ο κ. Κονταρίνης έκλαιγα, άφηνα το βιβλίο και περίμενα να συνέλθω για να μπω στην επόμενη ιστορία του.
    Είμαι σίγουρη λοιπόν ότι και αυτό το βιβλίο που ήρθε στα χέρια σου θα είναι το ίδιο μοναδικό .
    Ένας άνθρωπος που ποτέ δεν ξέχασε την πατρίδα του, με άσβεστη στην καρδιά την φλόγα και την αγάπη για τους Έλληνες.

    Να είναι πάντα καλά με τους αγαπημένους του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι το έπαθα και εγώ Λεβινάκι μου.
      Διάβαζα και έκλαιγα.
      Ηταν πολύ συγκινητικό βιβλίο.
      Παρόλο που διαδραματίζεται στον Εμφύλιο έχει μία τρυφεράδα και μία συγκίνηση απίστευτη.
      Οι δύο ήρωες του μπαίνουν στην καρδιά σου και σε ταρακουνάνε.
      Ο Ντένης έχει ένα μοναδικό τρόπο να γράφει και τον έχω ξεχωρίσει.
      Το μυαλό του είναι εδώ και φαίνεται από τον τρόπο του.
      Μακάρι να ήταν και όλοι οι Ελληνες που μένουν στην Ελλάδα έτσι.
      Πολλά φιλιά την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  14. Καλημερα αγαπημενο μου Ελενακι!
    Ευχομαι να χαρεις το δωρακι σου!
    Να εχεις μια ομορφη μερα!
    Φιλακια πολλα πολλα πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή