Όποιος είναι άστεγος από blog και θέλει να το βγάλει από μέσα του που λέμε, να μου στείλει το κείμενό του στο email μου και θα το αναρτήσω άμεσα!!!

Aντε μπες και πάμε!

Τρίτη 3 Μαρτίου 2015

Μπροστά δεν ξέρω τι θα βρω αλλά πίσω δεν γυρίζω!



Λοιπόν ήθελα τον τελευταίο καιρό να πω κάποια πράγματα και αποφάσισα να τα γράψω εδώ στον δικό μου χώρο.
Να σας πω πρώτον ότι στον δικό του χώρο κανείς μπορεί να λέει ότι θέλει, εφόσον δεν προσβάλει τους άλλους και δεν μιλάει υβριστικά.
Λογικό να υπάρχουν διαφωνίες, αλλά μπορεί ο καθένας να εκφράσει την άποψή του ελεύθερα χωρίς να τον μειώνει ο απέναντί του με ατάκες του τύπου δεν ξέρεις εσύ, δεν έχεις διαβάσει άσε να μιλήσει κάποιος που ξέρει.
Εγώ λοιπόν δεν έχω ούτε πτυχίο «πολιτικών και οικονομικών επιστημών» όπως έλεγε η Βλαχοπούλου ούτε κάθομαι από το πρωί μέχρι το βράδυ να βλέπω ειδήσεις των παπαγάλων ρουσφετολόγων και μετά να αναμασάω ότι μου έχουν σερβίρει, ούτε διαβάζω τα άρθρα καλογεμισμένων κοιλαράδων που τρέμουν μην χάσουν τα ποσοστά τους!
Είμαι ένας απλός καθημερινός άνθρωπος, με απλή σκέψη.
Και αυτήν θέλω να εκφράσω εδώ.
Δεν νομίζω ότι χρειάζονται πτυχία για να σκέφτεσαι και να βλέπεις τι γίνεται γύρω σου.
Με την απλή μου λογική λοιπόν, βλέπω ότι τα τελευταία χρόνια άνθρωποι του περιβάλλοντός μου έχουν χάσει την δουλειά τους και παραμένουν άνεργοι ακόμα.
Μία οικογένεια που έμενε απέναντί μου έφυγε και πήγε να μείνει σε γκαρσονιέρα γιατί δούλευε μόνο ο ένας και αυτός με μισθό πείνας.
Η Τασία της γειτονιάς έκλεισε το μαγαζί της γιατί δεν μπορούσε να ανταπεξέλθει στα έξοδα.
Η σύνταξη της πεθεράς μου έχει κουτσουρευτεί και αν δεν υπήρχαν τα παιδιά της να βοηθήσουν, όπως μπορούν και εκείνα, δεν ξέρω πως θα ήταν.
Η σύνταξη του πατέρα μου κατέβηκε στο μισό μετά από 35 χρόνια δουλειάς και προσφοράς και τον έκαναν να πιστεύει ότι έτσι πρέπει για να σωθεί το κράτος .
Μόνο που δεν του είπαν ποιος έφτασε την χώρα στην κατάσταση, να χρειάζεται να του κόψουν την σύνταξη για να σωθεί.
Φίλοι της κόρης μου στο σχολείο, πάνε χωρίς φαγητό και κολατσιό και σε λίγο θα περνάνε από τις χαραμάδες από την αδυναμία.
Εννοείται βέβαια ότι δεν συμμετέχουν σε καμία εκδήλωση ή εκδρομή του σχολείου.
Και μην πει κανένας ότι είναι περιττό γιατί θα τα πάρω άσχημα.
Και βέβαια είναι απαραίτητη για ένα παιδί η εκδρομή του σχολείου.
Ποιος αποφάσισε το αντίθετο;;
Τα ίδια παιδιά εννοείται ότι δεν  μαθαίνουν καμία ξένη γλώσσα και ότι υπάρχει ο κίνδυνος να σταματήσουν και το σχολείο ανά πάσα στιγμή.
Αυτά και άλλα πολλά που είμαι σίγουρη ότι όλοι τα βλέπετε γύρω σας.
Έξω από το δικό μου περιβάλλον τώρα, είναι πολύ χειρότερα τα πράγματα.
Η ανεργία στην Ελλάδα στο 25,8 της εκατό, σε λίγο θα γίνει πυρετός.
Οι περισσότεροι που έχουν δουλειά, δουλεύουν σε άθλιες συνθήκες 10 και 12 ώρες για μισθούς πείνας και δεν μπορούν να πουν τίποτα, γιατί θα την χάσουν και αυτή.
Οικογένειες διώχνονται από τα σπίτια τους, γιατί δεν έχουν να πληρώσουν το ενοίκιο και κοιμούνται στο αυτοκίνητα.
Συνάνθρωποί μας που ψάχνουν στα σκουπίδια για να ταίσουν τα παιδιά τους.
Άνθρωποι πέφτουν από τα μπαλκόνια και δίνουν τέλος στην ζωή τους, επειδή δεν αντέχουν άλλο την εξαθλίωση.
Και και και και μακρύς ο κατάλογος!!
Πάρα πολλά ακόμα που αν σηκωθείτε από τις τηλεοράσεις και κοιτάξετε δίπλα σας, θα τα διαπιστώσετε και μόνοι σας.
Πείτε μου τώρα σας παρακαλώ τι άλλο πρέπει να γίνει για να πούμε ότι φτάσαμε στην εξαθλίωση;;
Που είναι το σαξες στορυ σε όλο αυτό και τι χάπια παίρνουν αυτοί που το λένε;;;
Όλη αυτή την κατάσταση δεν χρειάζεσαι πολύ μυαλό για να καταλάβεις ότι την έχουν φέρει όλες οι προηγούμενες κυβερνήσεις.
ΟΛΕΣ!!
Και δεν χρειάζεται ούτε την φοβερή πολιτική σκέψη για να το καταλάβεις ,ούτε να κάθεσαι να βλέπεις δελτία ειδήσεων από το πρωί μέχρι το βράδυ νομίζοντας ότι από εκεί ενημερώνεσαι!
Βλέπω γύρω μου τα μάτια των συνανθρώπων μου και καταλαβαίνω.
Πως μπορώ να ψηφίσω αυτούς τους ανθρώπους ξανά και πως έχουν το θράσος να μου το ζητάνε;;
Δεν υπάρχει καμία περίπτωση,  μα καμία όμως να τους δώσω την ευκαιρία να με χώσουν ακόμα πιο βαθιά στο χώμα!

Δεν ξέρω αν θα κάνει τα θαύματα που όλοι περιμένουν να κάνει η σημερινή κυβέρνηση, αυτό που ξέρω είναι ότι δεν έχει βάψει τα χέρια της με αίμα, δεν έχει βάλει στις τσέπες της δικά μου λεφτά, δεν έσπρωξε τον διπλανό μου στην αυτοκτονία, δεν έκλεψε κανενός το σπίτι, δεν έφαγε δημόσιο χρήμα για να πάει σε σπα να φτιάξει την επιδερμίδα του, δεν έβαλε κουρτίνες στο σπίτι του 3000€ η μία με τα δικά μου λεφτά, δεν άφησε τους Γερμανούς να με δουλεύουν ψιλό γαζί και να μου κουνάνε το δάχτυλο και να μην μπορώ να μιλήσω, δεν με έδεσαν χειροπόδαρα να μην μπορώ να τους πω αι σιχτιρ!!!!!
Αυτά και άλλα πολλά μου φτάνουν.
Δεν θα τους δώσω συγχωροχάρτια για τίποτα, αλλά θα τους δώσω την ευκαιρία, το χρωστάω στον εαυτό μου πάνω από όλα.
Δικαίωμά μου.
Μπροστά δεν ξέρω τι θα βρω αλλά πίσω δεν γυρίζω!

Πάει και τελείωσε!


Η φωτογραφία είναι από το http://www.tsantiri.gr

32 σχόλια:

  1. Τελικα..Βλεποντας ολα αυτα οπως κι εσυ..Κατεληξα στο συμπερασμα..
    Οτι ΜΟΝΟ ΕΜΕΙΣ ΜΟΝΟΙ ΜΑΣ χωρις σωτηρες...Θα μπορεσουμε ΚΑΤΙ να κανουμε,και να παμε ΜΠΡΟΣΤΑ...

    Αλλοιως..Δεν βλεπω γλυτωμο...ΑΛΛΑ βεβαια,ουτε εγω εχω πτυχιο...
    Οτι λεω,απο το νου μου τα βγαζω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. MONO EMEIΣ ακριβώς όπως το λες Μαχαίρη.
      Να είμαστε απέναντι σε κάθε τι που μας πάει πίσω και να κοιτάμε πάντα μπροστά!
      Την καλησπέρα μου!

      Διαγραφή
  2. Δεν χρειάζεται να σου (ξανα)πώ, πως πίσω δεν τολμώ να κοιτάξω καν, γιατί νιώθω μίσος για όλους εκείνους τους εγκληματίες, που σκότωσαν πάνω από 7.000 ανθρώπους, κι ακόμα αναπαύονται εν ειρήνη, μέσα στις βίλες τους! Νιώθω εξοργισμένη κυριολεκτικά και δε νομίζω (ούτε πρέπει) να κοπάσει ποτέ αυτός ο φθόνος για όλα τα λαμόγια που μας κατέστρεψαν! Πύραυλος έγινα πάλι.. :((

    Υ.Γ Η φωτό στο φόντο, απλά υπέροχη! Καλή άνοιξη αμήν, Ελενάρα μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σκότωσαν χωρίς καμία τύψη και θα συνέχιζαν το έργο τους άνετα αν τους αφήναμε.
      Μπρρρρρρ μου ξαναήρθε η κρυάδα!

      Ναι και εγώ μόλις την είδα αυτή την φωτογραφία κάτι μου ήρθε!
      Φιλί!

      Διαγραφή
  3. Ελπίζω μόνο να βάλαμε μυαλό.
    Εγώ είμαι ένας από αυτούς που η κρίση τους ισοπέδωσε.
    Αλλά δεν το βάζω κάτω! Δεν ξέρω γιατί, είμαι αισιόδοξη ακόμα!
    Φιλιά πολλά γλυκό μου Ελενάκι! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ το ελπίζω Αριστούλα μου για το καλό μας.
      Αν δεν βάλουμε ούτε και τώρα δεν θα βάλουμε ποτέ!
      Τα φιλιά μου γλύκα!

      Διαγραφή
  4. Καλησπέρα, Έλενα, καλό μήνα! Όλα όσα έγραψες, είναι και δικές μου σκέψεις (οργής).
    Ειλικρινά δεν αντέχω να βλέπω κανέναν τους μπροστά μου. Κι αν είχαν λίγη τσίπα, θα είχαν εξαφανιστεί ήδη από προσώπου γης. Αλλά δεν έχουν και το ξέρουμε εδώ και πολύ καιρό.
    Ας ελπίσουμε πως, ό,τι θα περάσουμε από δω και στο εξής, κι ό,τι θα γίνει, αυτή τη φορά να είναι προς το συμφέρον όλων μας και να αξίζει τον κόπο που θα κάνουμε. Γιατί μέχρι τώρα δίναμε τα πάντα με κόπο, προσβλέποντας σε μια νέα και διορθωμένη κοινωνία/χώρα, και δεν λαμβάναμε τίποτα ως αντίκρισμα... όλες οι αιματηρές προσπάθειες του καθενός μας έπεφταν στο κενό.
    Καλό σου απόγευμα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευτυχώς διαπιστώνω προς το παρόν τουλάχιστον ότι είναι οι σκέψεις των περισσοτέρων.
      Αν δεν είναι στο μέλλον την πατήσαμε.
      Να κοπιάσω δεν με νοιάζει καθόλου, αρκεί να ξέρω ότι δεν με δουλεύουν και δεν με περνάνε για μαλάκα.
      Οχι να κοπιάζουμε όλοι και να μας βγαίνει το χτικιό και αντί να βγαίνουμε από τον τάφο να μπαίνουμε όλο και πιο μέσα.
      Ε όχι!
      Δεν το δέχομαι και θα είμαι απέναντι τους.
      Ελπίζω.
      Την καλησπέρα μου!

      Διαγραφή
  5. το ποσο συμφωνω μαζι σου φιλη μου δεν λεγεται! την ιδια οργη αν θες νοιωθω και εγω!
    καλησπερα αγαπημενη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίζω να μην την ξεχάσουμε για το καλό μας Κική μου!
      Πολλά φιλιά
      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  6. Αν πάρεις μια προς μια τις επιπτώσεις της οικονομικής-ανθρωπιστικής κρίσης θα εκπλαγείς με τον αριθμό τους. Και σίγουρα θα γράφεις για εβδομάδες.
    Το χειρότερο που μπορείς να κάνεις για να ενημερωθείς είναι να παρακολουθείς δελτία ειδήσεων. Εκτός κι αν ψάξεις να βρεις τα συμβόλαια των παρουσιαστών ειδήσεων, καθώς και τα ποσά που χρωστούν στο δημόσιο (και σε σένα δηλαδή) τα αφεντικά τους.
    Τότε θα ξέρεις ότι έχουμε γεμίσει πινόκιο.
    Μίλησες για τα παιδιά που χάνουν τις εκδρομές τους. Να μια - σχετικά αθέατη - και πολύ χειρότερη πλευρά του προβλήματος: [Συνολικά δηλαδή μέσα σε τέσσερα χρόνια εγκατέλειψαν το σχολείο 16.425 παιδιά].
    Αν θες να ξέρεις, δεν με ενοχλούν πια τόσο πολύ τα καθάρματα που μας κυβέρνησαν. Κλέφτες και ψεύτες που φρόντισαν να βολευτούν για πάντα.
    Έχω αποφασίσει όμως να πολεμήσω αλύπητα κάθε μαλάκα ψηφοφόρο τους που θέλει να με ξαναγυρίσει σ’ αυτούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαζί σου Πέτρο και εγώ, θα με βρουν απέναντί τους.
      Αυτό με τα παιδιά και το σχολείο με πονάει πολύ και το είδα και στο σχολείο της κόρης μου.
      Δεν μπορώ να διανοηθώ ότι σταματάνε από το σχολείο ή πηγαίνουν χωρίς φαγητό και με θλίψη στα μάτια του.
      Αν έστω και ένα παιδί υποφέρει με αυτόν τον τρόπο η κοινωνία μας θέλει γερό ξέπλυμα.
      Απορώ πως υπάρχουν ακόμα άνθρωποι που δεν το βλέπουν.
      Αν δηλαδή το δικό τους δεν έχει τέτοιο πρόβλημα, τα άλλα να πάνε να πνιγούν;
      Δεν ξέρω με έχει απογοητεύσει πάρα πολύ η κοινωνία μας και θα πολεμώ και εγώ με όποιο τρόπο μπορώ.
      Ελπίζω να είναι κι άλλοι μαζί μας.
      Την καλησπέρα μου!

      Διαγραφή
    2. Α! Δεν θέλω να σου πω τι να τα κάνουν τα συμβόλαιά τους τα παπαγαλάκια των καναλιών γιατί είμαι και μία κυρία!!

      Διαγραφή
  7. Πόσο δίκιο έχεις σε όλα όσα έγραψες.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μες στο μυαλό μου είσαι. Κάτι αντίστοιχο σκεφτόμουν να γράψω κι εγώ. Έχω σιχαθεί να τους ακούω όλους να μιλούν και ν' αναλύουν οικονομικά σενάρια, λες και ζούμε στην Ελβετία. Λες και ξεχάσαμε τα εγκλήματα που έγιναν...
    Πολύ ειλικρινής και έντιμη η φωνή σου Ελενάκι. Συντάσσομαι μαζί σου απόλυτα. Και δεν ξεχνώ!... Κι όπως λέει ο Πέτρος, θυμώνω με τους αμνήμονες και τους αλαφροϊσκιωτους που ζουν μες στην κάψουλά τους!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό ακριβώς βρε Μαράκι μου πότε γίναμε Ελβετοί και δεν το κατάλαβα;;
      Σε καμία περίπτωση δεν μπορώ να ξεχάσω τι έχει γίνει.
      Αν ξεχάσω τώρα θα είναι σαν να σκάβω τον λάκκο μου πιο βαθιά.
      Τώρα πρέπει να κάνουμε κάτι και να καταλάβουμε.
      Αν όχι τώρα πότε;
      Τα φιλιά μου και ελπίζω ότι θα κρατήσουμε.

      Διαγραφή
  9. Η φωνή του κάθε απλού σκεπτόμενου ανθρώπου... Προσυπογράφω κάθε σου λέξη, μέχρι και οι ανάσες σου βρίσκονται στον ίδιο ρυθμό με τις δικές μου, με του κάθε Έλληνα πολίτη που βιώνει αυτή την εξαθλίωση, αυτή την κατάντια....
    Φοβάμαι όχι την κωλοτούμπα της κυβέρνησης, αλλά την κωλοτούμπα του κόσμου γιατί είναι πολλά τα λαμόγια και οι δοσίλογοι, γιατί είναι πολλοί αυτοί που κρέμονται από τα αρ...ια των προηγούμενων γιατί είναι πολλοί αυτοί που τρέμουν το σενάριο που τους πουλάνε μερόνυχτα.
    Δεν φοβάμαι τίποτα παρά τον κακό εαυτό μας!
    Καλό ξημέρωμα Έλενα, σ' ευχαριστώ που διάβασα από το χώρο σου ότι ήθελα να πω! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Aυτό που με χαροποιεί είναι ότι ακόμα υπάρχουν αρκετοί άνθρωποι που συμφωνόυν ότι δεν γίνεται να γυρίσουμε πίσω.
      Δεν τραβάει, δεν γίνεται θα ήταν καταστροφικό!
      Και εγώ τον φοβάμαι τον κακό εαυτό μας πάντα τον φοβόμουν αλλά ελπίζω ότι έστω αυτή την ύστατη στιγμή θα τον κάνουμε πέρα.
      Πολλά φιλιά την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  10. Συμφωνώ με κάθε σου λέξη!!
    Και ξαφνιάζομαι (αηδιάζω συγκεκριμένα) όταν υπάρχουν νοσταλγοί του σκοτεινού παρελθόντος, ή ακόμα χειρότερα, όταν κάποιοι όχι μόνο δε θέλουν να δώσουν ευκαιρία στη νέα κυβέρνηση, αλλά και να αποτύχει για να έρθουν πάλι τα γνωστά καθάρματα...ακόμα κι αυτοί που φωνάζουν και απαιτούν από χτες όσα υποσχέθηκε η κυβέρνηση, ή της βάζουν τρικλοποδιές αντί να βοηθήσουν με νευριάζουν...όχι, πίσω με τίποτα....!!!
    Μπροστά μόνο, το πίσω το είδαμε, το ζήσαμε, το πληρώσαμε με αίμα!!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ αηδιάζω Μαράκι μου γιατί ακόμα και αυτή την ύστατη στιγμή κάποιοι δεν εννοούν να καταλάβουν ότι μόνο όταν είμαστε ενωμένοι μπορούμε να κάνουμε κάτι.
      Όποιοι είναι απέναντι μόνο κακό μπορούν να κάνουν!
      Ελπίζω να αλλάξουν συμπεριφορά τάχιστα!
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  11. Δεν παίρνω θέση σε τέτοια θέματα γενικά, όμως να σου πω ότι δεν είμαι ούτε αισιόδοξη, ούτε απαισιόδοξη, δεν περιμένω τίποτα για να μην απογοητευτώ σε περίπτωση που τα θαλασσώσουν, όμως να μπορώ να χαρώ σε περίπτωση που πάνε καλά.
    Είμαστε η γενιά που πραγματικά δεν έφταιξε σε τί-πο-τα (πριν 6 χρόνια μόλις απέκτησα δικαίωμα ψήφου) και έχουμε υποστεί τα χειρότερα. Πολύ άδικο... Πιστεύω ότι μου αξίζει ένα καλό μέλλον, από όποιον κι αν προτίθεται να το φέρει... γιατί ουσιαστικά τώρα βγαίνω στον κόσμο σαν ακαδημαϊκός πολίτης και θέλω να έχω ευκαιρίες και μια αξιοπρεπή καθημερινότητα...
    Τέλεια η φωτογραφία που έβαλες! Μου αρέσει πολύ που ανάλογα με την επικαιρότητα βάζεις και την αντίστοιχη φωτογραφία! :)))
    Καλό βράδυ Ελενάκι μου! Καλό ξημέρωμα! Φιλιά πολλαάάααα :)))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αναστασούλα μου πρέπει να πάρουμε όλοι θέση γιατί αν δεν το κάνουμε εμείς θα το κάνουν οι άλλοι για εμάς και τότε κλάφτα Χαράλαμπε που έλεγε και η γιαγιά μου.
      Τώρα είναι η ευκαιρία μας να πάρουμε θέση και να αλλάξουμε ότι γίνεται γύρω μας.
      Ειδικά εσείς οι πιο νέοι άνθρωποι με τα φρέσκα μυαλά που δεν είναι αλλοιωμένα από ρουσφέτια και συμφέρον.
      Και βέβαια σου αξίζει ένα καλό μέλλον όπως σε όλα τα παιδιά του κόσμου για αυτό να το διεκδικήσεις με νύχια και με δόντια!
      Σου στέλνω τα φιλιά μου και την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  12. Νομίζω πως έτσι κι αλλιώς αφού στην Ελλάδα πάντα υπάρχει άποψη, ας υπάρχει τουλάχιστον για σοβαρά θέματα.
    Και νομίζω πως η πραγματικότητα που ζούμε είναι το πλέον σοβαρό θέμα.
    Κανείς δεν χρειάζεται να έχει πτυχίο οικονομικών επιστημών για να κρίνει αν περνάει ή όχι καλά, αν του φτάνουν τα λεφτά, αν θα χάσει την ζωή του.
    Και ίσως αν βγαίναμε όλοι απ' τον μικρόκοσμο μας και κοιτούσαμε τριγύρω τι συμβαίνει, κάπως να άλλαζες το πράγμα.
    Χείμαρρος ήσουν Έλενα μου και ελπίζω να παρέσυρες την κακιά νοοτροπία, του "αν δεν ξέρεις μη μιλάς".
    Εγώ σε απόλαυσα.
    Καλημέρα και σε σένα και στην καταπληκτικότητα σου, που διεφάνη από την αρχή μέχρι το τέλος του κειμένου σου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αντε να βάλουμε κάτω τις καταπληκτικότητές μας και να δούμε πια την έχει μεγαλύτερη!
      Χαχαχαχαχαχα!
      Αυτή η λέξη είναι ότι πρέπει για κρεμάλα!
      Χχαχαχαχαχα!
      Πολλά φιλιά γλύκα και ελπίζω, ελπίζω ότι δεν θα μασήσει ο ελληνικός λαός!
      Καλό σ/κ

      Διαγραφή
  13. Σε χειροκροτώ.
    Ελπίζω και εύχομαι η πατρίδα μας να καταφέρει να ξαναγυρίσει εκεί που ήταν κάποτε.
    Την αγάπη μου πάντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ το ίδιο πράγμα εύχομαι Ντάνη και ελπίζω!
      Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  14. γραφεις τις σκεψεις και τις εννοιες μου απίστευτη οπως παντα καλη βδομαδα φιλεναδα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Συμφωνώ και επικροτώ τις σκέψεις σου Ελενά μου.
    Πράγματι έχουμε πιάσει πάτο και δεν νομίζω να υπάρχει χειρότερη θέση
    για όλους μας.
    Περιμένουμε και ελπίζουμε να ξεπεράσουμε τα χειρότερα που μας έχουν βρει
    αν και πιστεύω θέλει πολλά χρόνια δουλειά αυτή η χώρα για να σταθεί στα πόδια της.

    Οσο για τους 'ανεγκέφαλους" που βρίσκουν ευκαιρία
    να ρίχνουν βολές και λάσπες τους κάνω όσο μπορώ πέρα
    και δεν θέλω καν να τους ακούω.

    Πολλά φιλιά
    για ένα όμορφο πσκ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάρα μα πάρα πολύ δουλειά zoyzoy όπως το λες!
      Κακές συνήθειες τόσων χρόνων δεν γίνεται να τις πετάξεις από πάνω σου σε μία νύχτα!
      Ελπίζω όμως και εύχομαι να μην μας προδώσει ο Έλληνας!
      Πολλά φιλιά καλό σ/κ!

      Διαγραφή
  16. Ειμαι πολυ απογοητευμενη για τα χαλια που εχει τοσο η Ελλαδα οσο και η Κυπρος.
    Ειναι κριμα που εμεις σαν απλοι ανθρωποι δεν μπορουμε να κανουμε κατι για να βοηθησουμε και τα εχουμε αφησει ολα στους αθλιους κυβερνοντες.
    Με το να στηριζουμε ομως ο ενας τον αλλο στις τοσο δυσκολες φασεις ειμαι σιγουρη πως ηδη αισθανομαστε καλυτερα εχοντας καποιον που μπορει να κατανοησει αυτον τον πονο..
    Ευχομαι σιγα σιγα να μπορεσουμε να ξελασπωσουμε και να νιωσουμε αυτην την ελευθερια στην ψυχη μας μανω απ ολα.
    Πολλα φιλια Ελενα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή