Όποιος είναι άστεγος από blog και θέλει να το βγάλει από μέσα του που λέμε, να μου στείλει το κείμενό του στο email μου και θα το αναρτήσω άμεσα!!!

Aντε μπες και πάμε!

Παρασκευή 27 Μαρτίου 2015

Συνταγή για σουφλέ χωρίς κρέμα γάλακτος!

Λοιπόν σας το είχα τάξει πολύ καιρό ότι θα σας το δείξω και ήρθε η ώρα.

Πάρα πολύ εύκολο και πολύ νόστιμο.




Υλικά:

1 πακέτο μακαρόνια πολύχρωμα, αν θέλετε (Αριστέα για σένα το λέω) βάζετε και μαύρα μακαρόνια.

250 γρ τυρί τσένταρ

100 γρ παρμεζάνα

1 λίτρο γάλα, αν το θέλετε με πιο πλούσια γεύση πλήρες, αν το θέλετε πιο ελαφρύ, 0%

250γρ γαλοπούλα καπνιστή

Λίγο αλάτι, λίγο πιπέρι, λίγο μοσχοκάρυδο




Ξεκινάμε

Βάζουμε σε μία κατσαρόλα το γάλα να βράσει με λίγο αλάτι, λίγο πιπέρι και λίγο μοσχοκάρυδο και μόλις βράσει, ρίχνουμε μέσα τα μακαρόνια.






Τα αφήνουμε να βράσουν ανακατεύοντας συχνά (για να μην κολλήσουν και μείνουμε με την γλύκα) για περίπου 10 λεπτά και μετά τα γυρίζουμε μαζί με το γάλα όπως είναι σε ένα πυρέξ.





 Παίρνουμε την γαλοπούλα και την κόβουμε μικρά κομματάκια και την ρίχνουμε πάνω στα μακαρόνια.







Ρίχνουμε και το μισό τσένταρ και ανακατεύουμε όλα τα υλικά καλά.







Τέλος ρίχνουμε το υπόλοιπο τσένταρ και την τριμμένη παρμεζάνα και το βάζουμε στο φούρνο.
Το αφήνουμε στους 180 βαθμούς για περίπου μισή ώρα σε προθερμασμένο φούρνο και μετά το βγάζουμε και το τσακίζουμε.





Έχει μοναδική υφή και γεύση, σαν να έχεις βάλει κρέμα γάλακτος, χωρίς την κρέμα γάλακτος.
Αν θέλει κάποιος μπορεί να το φτιάξει και με μπέικον αντί για γαλοπούλα, εμένα μου αρέσει η γαλοπούλα και είναι και πιο ελαφριά, για αυτό βάζω αυτή.
Επίσης, μπορείτε να προσθέσετε πιπεριές ψιλοκομμένες.
Εμένα στην μαγειρική μου αρέσει το κιπ ιτ σιμπλ.

Καλή σας όρεξη και καλή σας μέρα!


24 σχόλια:

  1. Έλενα μου άνοιξες την όρεξη πρωί πρωί. Φαίνεται λαχταριστό το σουφλέ σου, θα δοκιμάσω την συνταγή σου.
    Καλημέρα και φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα !!! Και σήμερα σκεπτόμουνα να φτιάξω κάτι με μακαρόνια.....κάτι μπόλικο για να φάμε και αύριο.....ότι πρέπει η συνταγή σου!!!
    Τολμώ να προσθέσω ότι κάνω κάτι αντίστοιχο αλλά πιο απαιτητικό γιατί προυποθέτει πολλά υλικά....το Ανοιξιάτικο παστίτσιο : Λαζάνια και όλα τα υλικά της σπανακόπιττας σε χορταρικά + τυρί φέτα . Φτιάχνουμε τη γέμιση (σπανάκι, πράσο, άνηθος, κλπ τα βάζουμε στην κατσαρόλα με 1 λίτρο γάλα και τα βράζουμε ελαφρά. Στρώνουμε στο ταψί 1 στρώση λαζάνια, από πάνω απλώνουμε λίγο από το μείγμα, 2η στρώση λαζάνια + λίγο από το μείγμα και τρίτη στρώση λαζάνια στο τέλος επάνω απλώνουμε φέτες ντομάτας και κίτρινου τυριού και ψήνουμε !!! Το ανοιξιάτικο παστίτσιο είναι υπέροχο, αλλά σχετικά μπελαλίδικο.... !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αχ τι με κάνεις πρωί πρωί!!!!! Ζυμαρικά με τυριά και εύκολα στην παρασκευή τους;;;; Θα το δοκιμάσω σίγουρα!!! Καλημέρα Ελενάκι μου γλυκό!!! Φιλάκιααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πριν με καταραθούν και αποκτήσω δυσανεξία στην λακτόζη ήταν από τα αγαπημένα μου. Πολύ γιάμι η συνταγή σου αγαπημένη μου. Σε γλυκοφιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Άι, άι, άιιιι!!! (Πουέρτο Ρίκο!)
    Θα το φτιάξω στα σίγουρα, γάλα πάντα υπάρχει στο σπίτι, εν αντιθέσει με την κρέμα γάλακτος... κι όσο για τη γαλοπούλα, τη χρησιμοποιώ κι εγώ πάντα αντί για μπέικον!
    (Το τσένταρ το λατρεύω, οπότε... τι να λέμε, τώρα!...)

    Φιλιά πολλά! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ενδιαφέρουσα εκδοχή Ελενάκι! Δεν ήξερα πως μπορούμε να βράσουμε τα μακαρόνια σε γάλα.
    Μήπως γίνεται να αντικαταστήσουμε το τσένταρ με κάποιο ελληνικό τυρί?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αχ καρντιά μου: και μαύρα να βάλω δεν κάνει να φάω ! Τυριά και γάλα για μένα είναι απαγορευμένα ένεκα δυσανεξίας, "βρεφιόθν"!
    Έτσι με εκπαίδευσα να κοιτάζω τις φωτό και να νιώθω όπως όταν κοιτάζω.... πχ το Παρίσι: λέω τι καλά που θα ήταν , αλλά δεν γίνεται οπότε ...είμαι η @ριστέα και είμαι καλά!
    Φιλιάααααααααα♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "βρεφιόθεν" κατά το παιδιόθεν ☺☺☺
      δολοφόνησα τη λέξη, έφαγα και το γραμματάκι μου ☺

      Διαγραφή
  9. Έλενά μου το ομολογώ πως κρέμα γάλακτος δεν χρησιμοποιώ ποτέ! Ένα κουτί εβαπορέ καλά χτυπημένο κάνει για εμένα την ίδια δουλειά και υπάρχει πάντα στο σπίτι :))
    Βέβαια δεν το είχα κάνει και ποτέ να βράσω μακαρόνια μέσα σε γάλα... αλλά είμαι ανοιχτή πάντα σε προτάσεις για κάτι καινούργιο κι έτσι θα το δοκιμάσω...
    Τα φιλιά μου, πολλές πολλές Καλημέρες και καλό Σαββατοκύριακο :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλημέρα σου καλή μου φίλη.
    Πολύ καλή η συνταγή σου και γαργαλιστικό το αποτέλεσμα.
    Θα ήθελα να το φτιάξω αλλά φοβάμαι πως άλλα θα βγάλω.
    Την αγάπη μου και νάσαι πάντα καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πάω στοίχημα πως μόνο εγώ σε όλον τον κόσμο μπορώ να δω μια τέτοια συνταγή και να μην τη λιγουρευτώ...και όχι γιατί είμαι υπεράνω, αλά επειδή δεν μου αρέσουν καθόλου τα τυριά, τα αλλαντικά καπνιστά, ή μη και η κρέμα γάλακτος...
    Ναι, από ιδιοτροπία της φύσης, ή δική μου (πάρτο όπως θες) κάνω υγιεινή διατροφή...χαχα!!!
    Είμαι σίγουρη όμως, πως κάποιοι που ξέρω πολύ καλά, θα την εκτιμήσουν τη συνταγή δεόντως!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ή το γάλα...ήθελα να συμπληρώσω, αλλά με πρόδωσε ο δαίμων του τυπογραφείου...γενικά δεν είμαι και του γάλακτος!!!..

      Διαγραφή
  12. Ότι έχει σχέση με μακαρονι .. είμαι μέσα... ακομη και σκέτα ..βρασμενα μονο..χι.χι. λεμε για τέτοια λατρεία Ελενα μου η δική σου συνταγή θα δοκιμαστει μολις μετα το Πασχα....
    Καλα ειμαι και απαραδεχτη τοσο καιρό που εχω να έρθω... αλλα με αποζημιωσαν οι προηγουμενες σου αναρτησεις... και η φιλοξενια σου σου στον.. φιλο μας.. φευγω ικανοποιημενη απο τις αναγνωσεις μου.. να είσαι καλα φιλη μου.. και να περνας ακομα καλύτερα.. φιλακιαααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Εύκολο,πρωτότυπο και το βασικότερο ότι μέχρι και εγώ μπορώ να το φτιάξω!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Εύκολο,πρωτότυπο και το βασικότερο ότι μέχρι και εγώ μπορώ να το φτιάξω!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Να τι έχασα!! Αυτή τη συνταγή !!!
    Το κάνω πολύ συχνά κι εγώ, αντί για κρεμα γαλακτος να βαζω γαλα, ειναι μια ευκολη λυση γιατι γαλα υπαρχει παντα στο σπίτι !
    Θα το δοκιμασω σιγουρα!!
    Ευχαριστουμεεεεεεεεε !!! :)))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. εγώ έβρασα τα μακαρόνια μες στο γάλα και το γάλα έπηξε και έγινε σαν κρέμα γάλακτος πριν το βάλω στο φούρνο(ενώ βλέπω το δικό σας στη φωτό ότι είναι αραιό στο πυρέξ.....help

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα σας μήπως βάλατε λίγο γάλα γιατί το γάλα δεν πήζει πολύ.
      Αν έχετε βάλει ολόκληρο πακέτο μακαρόνια βάλτε εναμισι μπουκάλι γάλα και μην αφήσετε τα μακαρόνια να βράσουν τελειώς, να κρατάνε λίγο.
      Επίσης βάλτε ένα μικρό ποτηράκι νερό στην κατσαρόλα πριν βάλετε το γάλα, βοηθάει να μην κολλήσει το γάλα στον πάτο και να μην πήξει πολύ.
      Ελπίζω να βοήθησα.
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  18. Η συνταγη ειναι φοβερη, ομως πως αντιμετωπιζουμε το προβλημα της κρουστας που κάνει το γαλα στον πατο της κατσαρολας και μετα δεν βγαινει με τίποτα? Εβρασα το γαλα σε δυνατη φωτια γιατι φοβηθηκα μηπως δεν γινουν τα μακαρόνια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δοκίμασε αγαπητή φίλη να βάλεις λίγο νεράκι στον πάτο πριν βάλεις το γάλα και να ανακατεύεις συχνά.
      Ετσι δεν θα σου πιάσει κρούστα και θα γίνει μια χαρά.
      Καλή επιτυχία.

      Διαγραφή

  19. Τέλεια ιδέα, το έφτιαξα με γάλα χαμηλών λιπαρών και χυλωσε πολυ ωραία. Σαν να ειχε κρέμα γάλακτος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ χαίρομαι που σας άρεσε και εγώ πλέον έτσι το φτιάχνω και δεν είναι καθόλου βαρύ!

      Διαγραφή