Όποιος είναι άστεγος από blog και θέλει να το βγάλει από μέσα του που λέμε, να μου στείλει το κείμενό του στο email μου και θα το αναρτήσω άμεσα!!!

Aντε μπες και πάμε!

Παρασκευή 22 Μαΐου 2015

Ευχαριστώ πολύ!



Καλημέρα σε όλους. 
Πρώτα από όλα θα ήθελα να πω σε όλους όσους γιόρταζαν εχθές Χρόνια Πολλά και καλά!
Υγεία για όλους πάνω από όλα και ευτυχία!
Θα ήθελα να ευχαριστήσω όσους μου ευχήθηκαν με μηνύματα με email, τηλεφωνικά. 
Να είστε όλοι καλά με συγκινήσατε!
Καλά ούτε όσκαρ να έπαιρνα τόσες ευχαριστίες!
Χαχαχαχα!
Πολλά φιλιά σε όλους και ευχαριστώ πολύ μέσα από την καρδιά μου!
Την καλημέρα μου!


Η φωτογραφία που πολύ μου άρεσε είναι από το ιντερνετ.

23 σχόλια:

  1. Ελένη μου μαζί με όλες τις άλλες ευχές δέξου και τις δικές μου (καθυστερημένα αφού χθες δεχόμουν και εγώ και δεν πρόλαβα να κάνω επισκέψεις).
    Χρόνια σου πολλά, χαρούμενα και με πολλή αγάπη γύρω σου!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελενάκι μου γλυκό καλή σου μέρα.
      Χρόνια πολλά και σε σένα υγεία και ευτυχία πάνω από όλα.
      Να μας χαίρονται όλοι και να τους χαιρόμαστε και εμείς.
      Πολλά πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  2. ☺ Ωχ μου ξέφυγες εσύ!
    Πιάνουν σήμερα οι ευχές;
    Χρόνια πολλά και καλά Ελενάκι μου γλυκό!
    Με υγεία πάνω απ΄'όλα!
    Φιλάκια πολλά! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά, μόλις είδα την ετικέτα! αχαχαχαχα
      Δεν υπάρχεις!

      Διαγραφή
    2. Οι ευχές πάντα πιάνουν Αριστάκι μου γλυκό!
      Σε ευχαριστώ πάρα πολύ και εσύ εύχομαι υγεία και ευτυχία.
      Σου στέλνω τεράστια φιλιά αερομεταφερόμενα στο πυργόσπιτο!
      Ναι η ετικέτα έχει πλάκα και εγώ γελούσα όταν την σκεφτόμουν!
      Χαχαχα!

      Διαγραφή
  3. να σαι χαιρομαστε αγαπημενη μου! φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χρόνια πολλά κι από δω Ελενοκόριτσο μας και να σε χαιρόμαστε! Φιλιά πολλά και καλό σ/κ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καθυστερημένα δυστυχώς, χρόνια πολλά και καλά Έλενά μου!! Να σε χαίρεται η οικογένεια σου και όλοι όσοι αγαπάς! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Και πάλι ζεστές και εγκάρδιες ευχές Ελενάκι μου ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλή σου μέρα αγαπητή μου Έλενα.
    Συγνώμη που δεν σου είπα χτες τα χρόνια πολλά. Μου ήταν αδύνατο να καθ΄λησω στο ΠΣ.
    Χρόνια σου πολλά κι΄ευτυχισμένα πάντα με υγεία.
    Πολλά φιλιά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Έλενα, Χρόνια σου Πολλά έστω και με καθυστέρηση.....! Να σου ευχηθώ τα καλύτερα για τα όνειρά σου, τις σκέψεις σου, τις δημιουργίες σου. Να είσαι καλά και να δημιουργείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλησπέρα Ελενα μου !!! Θα σου ευχηθώ Χρόνια πολλά , όμορφα και γεμάτα !!! Να αγαπάς πολλά και πολύ !!!
    Σε φιλώ γλυκά!!
    Ο ιος του υπολογιστή μου ευθύνεται καρδιά μου για την καθυστέρηση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ελενακι μου ομορφια μου χιλιες ευχές καθυστερημενες για υγεια χαρα ευτυχια και χαμογελα ψυχή μου γιατι το αξιζεις !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ελενα μου Πολύχρονη να'σαι γερή χαρούμενη
    και 3σευτυχισμένη πάντα.
    Λίγο καθυστερημένες οι ευχές μου αλλά εξ'ισου θερμές.

    Να σε χαίρονται οι δικοί σου!

    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ξέχασα να σου ευχηθώ!!
    Τι χαζή είμαι...
    Καθυστερημένα σου εύχομαι χρόνια πολλά με υγεία και αγάπη!
    Ολόψυχα σου εύχομαι, ό, τι επιθυμείς!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Χρόνια πολλά με υγεία και από μένα.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Έλενα πέρασε μια βόλτα από το σπιτικό μου. Σε περιμένει μία έκπληξη!
    Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Να χαίρεσαι την γιορτή σου Ελενά μου!! Γερή να σαι και να χαίρεσαι την οικογένειά σου!!
    Φιλάκια πολλά πολλά και καλή βδομάδα να χεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Χρόνια πολλά και καλά κι από εμένα! Να είσαι γερή και πάντοτε χαρούμενη και δημιουργική!
    Φιλιά, καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ρόνια πολλά και καλά κι από εμένα! Να είσαι γερή και πάντο τυχερή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Σας ευχαριστώ πάρα πολύ όλους για τα καλά σας λόγια και τις όμορφες ευχές σας!
    Εύχομαι υγεία και ευτυχία σε όλους σας μέσα από την καρδιά μου!
    Πολλά φιλιά και την καλημέρα μου σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Έλενα, στη σημερινή σου ανάρτηση τα σχόλια είναι κλειστά κατά λάθος;;
    Αν υποψιαστώ ότι ξέχασες να τα ανοίξεις, θα πεθάαααανω! Και θα φαρμακωθώ! Όχι, ανάποδα πάει! Αχαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή